Hogy vezethetik a repülő csészealjakat és társait, amikor azokon se szárnyak / farok, se fúvócső nincsen?
Németországban a háború alatt születtek tervek, részben meg is valósult.
Amik elvitték, befejezték láttam filmet a kísérleti repülésről.
Nem vált be, nem foglalkoztak vele tovább..
Csak azért vannak kivilágítva, hogy sikeresen bújkálhassanak előlünk.
.
Spirituális hajtóműveik vannak!
Annyira bepörgetik magukat az emberi értetlenségen és a szepticizmuson, hogy akkora forgási energiát nyernek, hogy repülhessenek, mint a frizbi!
A B-2-esnek vannak normál szárnyai és hajtóművei, melyek előre tolják, és számítógépe, mely a függőleges vezérsíkot pótolja, ennél a repülést nem nehéz elképzelni.
Viszont a második képen levő repülő háromszögön nincsen semmi, ezért nem tudom elképzelni a vele való hagyományos és függőleges fel és leszállást.
Hol látod, hogy nincs semmi? Szerintem teljesen homályos a kép. Vagy a csészealjaknak meg a többi cuccnak tervrajzokat kéne permetezniük magukból? :D
Sajna a kémtrél mellett nem maradt elég hely. :(
Ezt olvasd el...
Amit én korabeli filmen láttam, az amerikai kísérletet, amit a németektől vittek el, kb. az van a linkelt oldalon leírva.
És nem kell se szárny, se kormányfelület se semmi a függőleges felszálláshoz, tudniillik, ha nincs mozgás, vagy lassú a sebesség semmit sem érnek.
Fúvókákkal van megoldva a dolog, azok meg nem feltétlenül látszanak.
Nézd meg felszálláskor a Harriert, ott és akkor nem kell hozzá (nem működik!) a kormányfelület, tulajdonképpen szárny se kéne, annak csak később lesz, vízszintes repüléskor szerepe, mint a kormányfelületeknek is.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!