Kezdőoldal » Ezotéria » UFO észlelések » Elméletem: Így repülnek az...

Elméletem: Így repülnek az ufók és ezzel az energiával? Szerintetek?

Figyelt kérdés

Kicsit hosszú lesz de érdemes elolvasni:


A hagyományos repülőgép hajtóművét a szerkezet testébe építik be. A hajtómű tolóerőt állít elő, mely előre mozgatja a járművet. Addig mozog előre, amíg egy rá ható erő kényszeríti. Ehhez kapcsolódik az inercia törvénye, amely a tárgy sebességének és irányának változásai ellen hat. Ahhoz hogy leküzdjük az inerchia hatását erőre van szükségünk. Erre szolgál a gép bedöntése, mely során a szárny megfelelő szögben fordulóra kényszeríti a szerkezetet.


Amikor a szárnyak körül áramló levegő fordulóra kényszeríti a gépet, azok ugyanilyen erővel hatnak vissza a levegőre. Ezt az ún G-erőt érzi a pilóta, amikor belepréselődik az ülésbe. Nagy sebesség esetén ez a terhelés halált is okozhat.


Ez miatt mondják ugye a szkeptikusok hogy az ufók nem repülhetnek kitudja milyen gyorsan mert a legénysége meghalna és talán a szerkezet is darabokra szaggatódik szét. Na meg hogy fizikának ellentmondanak a manővereik.


DE!


Hogy ez ne forduljon elő olyan erőteret kell fejleszteni ami megoldja ezt a hatást és a kormányzást. A hagyományos fizika szerint három ilyen lehetséges az atomenergián kívül: elektromos,mágneses,gravitációs.


Ha megnézzük a sok-sok beszámolót abból elszűrhetjük, hogy képesek jól behatárolt taszító energiát hoznak létre. Ez antigravitáció is lehet. Ami képes ezt létrehozni, ellensúlyozhatja a Föld vonzását, akárhogy röpülhet.


Az ufókon nem látszanak külső hajtómű alkatrészek. Ez csak egyet jelenthet: a hajtómű által keltett antigravitációs tér a jármű szerkezetén hatol át, anélkül hogy károsítaná azt. Ez pedig azt feltételezi, hogy a gép testére nem hat a gravitáció, ennélfogva súlytalan és az inercia sem érvényesül!!! A fizika alaptörvényei között azt is megtalálhatjuk, hogy a gravitációs mezők fénysebességgel haladnak. Tehát a jármű korlátlanul gyorsítható és irányítható.


Az antigravitációs teret fel lehet használni arra, hogy a benne ülőket felszabadítsuk az inercia hatása alól. Az energiatér magába foglalhatja a hajó testét, valamennyire a körülötte lévő atmoszférát is. Az erőt a jármű KÖRÜL gerjesztik, és nem egy pontból ered, mint a repülő vagy rakétahajtóművek esetében. A hajó gyakorlatilag a gravitáció központja. Tehát ha a mező jobbra fordítja az eszközt, akkor a repülő és utasainak atomjai is mind egyszerre fordulnak, így megszűnik a G-terhelés, megszűnik az inercia.


Hangjuk pedig azért nincs az ufóknak, mert az antigravitációs mező az ufót körülvevő atmoszférára is hat így maga a hangrobbanás is elmarad. A hagyományos repülőgépek félrenyomják maguk elől a levegőt. Sebesség növelésekor lökéshullám darabokra töri az előtte lévő levegőfalat, ekkor jön a hang.


A lokátorok,radarok számára sokszor azért láthatatlanok, mert ha az antigravitációs hajtómű elektromágneses mezője elég erős a spektrum mikrohullámú sávjában, akkor egyszerűen kiolthatja a bejövő radarhullámokat.



2013. márc. 21. 19:28
1 2 3
 21/24 anonim ***** válasza:

-Jó ez az elmélet! És egész logikus!

-Üdv... Attila!

2013. márc. 24. 01:12
Hasznos számodra ez a válasz?
 22/24 anonim ***** válasza:
valaki említette egy régebbi bejegyzésben,hogy a gravitációs erő sebessége ,megegyezik a fény sebességével! Ezt meg kell cáfoljam,ugyanis,a fekete lyuk forgási gravitációs sebessége, tömege, mivel elnyeli a fényt, ezáltal,gyorsabb erőteret hoz létre,mint a fény sebessége. ez okozza a tér(úgymond meghajlítását,a fénnyel való találkozásánál!) -Üdvözlettel:. Attila.
2013. ápr. 5. 14:32
Hasznos számodra ez a válasz?
 23/24 anonim válasza:
Én is kb. így gondolom. Nézz utána: Viktor Grebennikov. Orosz rovarkutató, nemrég halt meg. Állítólag antigravitációs platformot készített. Ő is az inercia megszüntéről és "téridőbuborék"-ról számolt be. Egely György Vizautók... Antigratáció... c. könyve bővebben tárgyalja. Ha tudsz angolul, olvasd el: [link]
2014. máj. 26. 17:32
Hasznos számodra ez a válasz?
 24/24 Urban Daniel válasza:

Ez nem elmelet, hanem max. annak kiindulopontja, egy kvalitativ leiras. Egy elmeletnek ugyanis kvantitativnak is kell lennie, magaba kell foglalnia egzakt egyenleteket, szamszeru eredmenyeket. Ilyen az alabbi:


Gravitation Propulsion Systems

(in Hungarian)


Mesterseges gravitacion alapulo meghajtasi rendszerek


Tudjuk, hogy minden, aminek energiaja, gravitacios hatasa is van. Ha egy testet aszimmetrikus elektromos ter vesz korul, akkor, mivel az elektromos ternek van energiaja, a test aszimmetrikus gravitacios terben fog elhelyezkedni, tehat adott esetben a ra hato gravitacios erok eredoje 0-tol kulonbozik, minek hatasara, ha mas kenyszer nincs, elmozdul. Egy aszimmetrikus, nagyfeszultsegu, foldelt, toltott kondenzator megfelel a kivanalmaknak. Ilyen egy cseszealj alaku kondenzator is a tobbi feltetellel. A foldeles kotottseget jelent, ezert, hogy a mozgas szabad, az elektromos eroter pedig kelloen nagy legyen a kivant iranyban (nevezzuk felfele iranynak), a kondenzator nagyobbik fegyverzetehez lefele rogzitsunk nagy relativ dielektromos allandoju anyagot, pl. kalcium-rez-titanatot. A feszultsegforras negativ polusat a nagyobbik fegyverzethez kossuk. Kotottseget jelent termeszetesen a fix helyzetu feszultsegforrashoz valo kapcsoltsag is. Celszeru ezert a feszultsegforrast a kondenzatorba integralni, tovabba minel nagyobbnak kell lennie az eloallitott maximalis feszultsegnek. Ezen felteteleknek megfelel egy integralt atomreaktor. Ha emberek szallitasara akarjuk felhasznalni, akik iranyithatjak is a szerkezetet, akkor szukseg van egy elektromosan arnyekolt, Faraday-kalitka kabinra, ami egy kulso kalcium-rez-titanat burokban van, amihez belulrol femburok csatlakozik. A reaktornak es a transzformatornak szinten ebben kell lennie, a lenti dielektrikumba pedig be kell agyazni egy nagy kapacitasu elektromos (fem) tartalyt, amire rakotjuk a fenti, kisebbik, pozitiv toltesu fegyverzetet. A tovabbiakban egy korlap-kis gomb elrendezesu kondenzatorrol lesz szo:

Tegyul fel, hogy a fem korlap 12 m atmeroju, a kis femgomb pedig a korlap kozeppontja felett helyezkedik el a "z" tengelyen, a kor kozeppontjatol 5 m tavolsagra (a "z" tengely meroleges a korlap sikjara). A(z) (numerikus) integralast a Wolfram Mathematica program segitsegevel vegeztem, z(min)=10^(-15) m esetben:


Vakuumban ilyen modon 22.6149 m/s2 gravitacios tererosseg erheto el 4*10^81 V feszultseg mellett (a toltes ekkor 10^(7) C ).


Termeszetesen a feszultseg novelesevel a gravitacios gyorsulas is novelheto akar egeszen extrem ertekekig.

Daniel Urban, physicist student


2014.12.27.


E-mail:


daniel.urban.81@gmail.com


OR


facebook:


Dani Urban

2015. jan. 18. 18:50
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2 3

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!