Kezdőoldal » Ezotéria » Egyéb kérdések » Lehet, hogy a Titanik katasztr...

Lehet, hogy a Titanik katasztrófa oka másban rejlik?

2018. máj. 3. 11:40
1 2
 11/16 Wadmalac ***** válasza:

"Vadmalac! Te honnan tudod milyennek kellett volna lenni a szegecs anyagának?"

Nem nekem kell tudnom. Azoknak a metallurgiai mérnököknek ,akik megvizsgálták és megállapították, hogy xar, alacsony szilárdságú, salakkal feljavított, de túljavított és ezzel ridegített anyagból voltak.

Én meg gépész vagyok, úgyhogy felfogtam.

De nem is értem a kritikádat, arra alapozod, hogy te már láttál szegecset én meg biztos hülye vagyok?

:D

2018. máj. 10. 14:55
Hasznos számodra ez a válasz?
 12/16 Wadmalac ***** válasza:

Igazán elolvashattad volna azt a cikket, ha már belinkeltem.


" A korabeli normál szegecsek salaktartalma 2% volt (ma 0,07-0,09 % megengedett – forrás: www.sze.hu - a TITANIC roncsaiból kiemelt és vizsgált szegecsek salaktartalma azonban 9%. A vizsgált mintákon ráadásul a szegecsek kalapáccsal lapított vége hiányzik. A szegecsek keresztmetszetében látható a salak, amely általában hosszában és kévékben rendeződik el az anyagban, a végeken – a kalapálás miatt – bekövetkező 90 fokos elfordulásuk azonban a szegecs gyenge pontja."


És ezt a forrást akkor kerestem, amikor linkeltem, sokkal régebben, sokkal több egyéb forrásból ismertem a szegecs-problémát.

2018. máj. 10. 14:58
Hasznos számodra ez a válasz?
 13/16 szenes43 ***** válasza:
Vadmalac,én tudomásul veszem a te érveidet és mérlegelés tárgyává teszem. Még csak azt sem állítom hogy okosabb vagyok vagy képzettebb mint te.Dolgoztam a privatizáció előtt egy gyárban,már nincs is meg. Ott befogadott engem egy kazánkovács brigád,bár géplakatos végzettségem volt. 6 évig ipari bojlereket, nyomás alá tartályokat csináltunk.Jobbról balra s balról jobbra megtanultam kalapálni,talán szegecselni is és voltak ott olyan szakik akik a hajógyárból jöttek át a jobb kereset reményében és ebédidőben meséltek egy-két dogot a hajóépítésről is. Akkoriban magyar gyártmányú hajók járták a tengereket amit a magyar kétkezi melósok szabtak,ki s hegesztették vagy szegecselték össze. Te hegesztettél már 20mm.-es kazánlemezt tenyérnyi izzó varrattal nyáron kint a napon,és a dupla hajótest belső merevítését?
2018. máj. 10. 18:50
Hasznos számodra ez a válasz?
 14/16 Wadmalac ***** válasza:

Valamit nem értesz. Nem nálam kell képzettebnek és tapasztaltabbnak lenned, hanem a Titanic szegecseit megvizsgáló metallurgiai szakértőknél.

Én csak ismerem az eredményeiket és megértem, lévén én is 20 éve gépészetben dolgozom.

Azt nem értem, mi alapon próbálod felülbírálni és nem látok rá más okot, mint hogy NÁLAM tartod magad szakértőbbnek.

Csak ez itt nem számít, nem ez a kérdés.

Nem az én szaktudásommal vitázol, hanem a cikkben szereplő szakértőkkel. És arra a részletezett tapasztalatod is nagy eséllyel kevés.

2018. máj. 11. 08:20
Hasznos számodra ez a válasz?
 15/16 anonim ***** válasza:

biztosítási csalás volt.

a hajózási társaságnak volt egy ugyanolyan de sérült és javíhatlan hajója.

Összecserélétk őket, hogy a biztosítóval kifizettessék.

fel is készültek rendesen a történetre.

mentőhajók stb. De nem jött össze.


illetve csoportos gyilkosság. az elit és az elit harca.

2018. jún. 8. 12:14
Hasznos számodra ez a válasz?
 16/16 Wadmalac ***** válasza:
#15: Linkelt cikkben benne van, miért hoax ez a konteó is.
2018. jún. 8. 14:32
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!