Rendeltünk ételt, de se híre se hamva, mit tegyünk?
Figyelt kérdés
Még az előző héten adtunk le rendelést hétfőre és péntekre, hívtam már az éttermet, megkaptam a futár számát is, de nem veszi fel. Kártyával fizettünk a legelején egybe, nem nagy pénz, de utálom ha levegőnek néznek, akinek volt hasonló tapasztalata kérem írjon, mit lehet ilyenkor tenni? Akár pereskedés, akár közös megegyezés.#étterem #teletal.hu
2015. szept. 25. 16:27
1/3 anonim válasza:
Miért akarsz pereskedni?
Ma péntek van, hétfőn megint fel kell hívni az éttermet és elmondani nekik, hogy egyik nap sem kaptátok meg az ételt - kéritek vissza a pénzt.
Gondolom, a kártyás fizetést be tudod bizonyítani.
Otthon voltatok? nem lehet, hogy a futár letette az ajtó elé és valaki elvitte?
2/3 anonim válasza:
Ahol a rendelést felvették, ott kell a reklamációt is intéznetek. Nagyon bosszantó, teljes mértékben egyetértek veled, ha kártérítést akarsz, ami természetesen jogos.
Ha tisztességgel nem rendezik a dolgot, fordulj a fogyasztóvédelemhez.Hívd újra az éttermet, és legyél határozott, akár fenyegetéssel is.
Az nem megoldás, hogy te keresgéld a futárt. Nem vele kötöttél üzletet, hanem az étteremmel.
3/3 anonim válasza:
Kérdez rá az étterembe de előtte kérj kimutatást a kártyás fizetésről!
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!