Kezdőoldal » Ételek, italok » Vendéglátás, éttermek » Rendeltünk ételt, de se híre...

Rendeltünk ételt, de se híre se hamva, mit tegyünk?

Figyelt kérdés
Még az előző héten adtunk le rendelést hétfőre és péntekre, hívtam már az éttermet, megkaptam a futár számát is, de nem veszi fel. Kártyával fizettünk a legelején egybe, nem nagy pénz, de utálom ha levegőnek néznek, akinek volt hasonló tapasztalata kérem írjon, mit lehet ilyenkor tenni? Akár pereskedés, akár közös megegyezés.

#étterem #teletal.hu
2015. szept. 25. 16:27
 1/3 anonim ***** válasza:
100%

Miért akarsz pereskedni?

Ma péntek van, hétfőn megint fel kell hívni az éttermet és elmondani nekik, hogy egyik nap sem kaptátok meg az ételt - kéritek vissza a pénzt.

Gondolom, a kártyás fizetést be tudod bizonyítani.

Otthon voltatok? nem lehet, hogy a futár letette az ajtó elé és valaki elvitte?

2015. szept. 25. 16:37
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/3 anonim ***** válasza:
100%

Ahol a rendelést felvették, ott kell a reklamációt is intéznetek. Nagyon bosszantó, teljes mértékben egyetértek veled, ha kártérítést akarsz, ami természetesen jogos.

Ha tisztességgel nem rendezik a dolgot, fordulj a fogyasztóvédelemhez.Hívd újra az éttermet, és legyél határozott, akár fenyegetéssel is.

Az nem megoldás, hogy te keresgéld a futárt. Nem vele kötöttél üzletet, hanem az étteremmel.

2015. szept. 25. 16:42
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/3 anonim ***** válasza:
100%
Kérdez rá az étterembe de előtte kérj kimutatást a kártyás fizetésről!
2015. szept. 25. 22:42
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!