Kezdőoldal » Ételek, italok » Vendéglátás, éttermek » Ha egy étteremben beleettünk...

Ha egy étteremben beleettünk az ételbe és rájöttünk hogy nem azt hozták ki amit rendeltünk ki kell fizetni vagy jogunk ezt megtagadni?

Figyelt kérdés
ápr. 23. 10:14
1 2 3 4 5 6
 41/52 A kérdező kommentje:
De nem bajai halászlét kértem
ápr. 23. 16:46
 42/52 A kérdező kommentje:
Sima rendes mezei halászlét
ápr. 23. 16:46
 43/52 anonim ***** válasza:
91%

"rendes mezei halászlé" nem létezik! Többféle van, a legtöbbször csak a halászléként van az étlapon. Ha valami speciálisat akarsz, akkor rá kell kérdezni.


De nem ez a lényeg, ha nem azt/olyat kaptál, amir rendeltél, akkor egy kanálnyi után (ami a kóstolásnak megfelelö mennyiség) lehet reklamálni, ha megetted a felét és akkor jutott eszedbe, hogy nem ízlik, akkor ki kell fizetni!

ápr. 23. 18:51
Hasznos számodra ez a válasz?
 44/52 A kérdező kommentje:
De ép hogy nem specialista kértem
ápr. 23. 19:55
 45/52 anonim ***** válasza:
100%

Na látod, milyen sokat kellett milyen sok embernek pofázni arról, hogy mennyire dilettáns vagy, mire kiderült az igazság, hogy mennyire dilettáns vagy...


Ha egy étlapon csak annyi szerepel, hogy halászlé, az étteremnek szuverén joga eldönteni, milyen verziót ad, melyik mellett teszi le a voksát.

Nincs olyan, hogy "mezei", olyan van, hogy szegedi! Az étterem meg bajait árult. Ahogy a szegedit is ritkán tüntetik fel, (ahol olyat árulnak) úgy a bajait is ritkán tüntetik fel. Rá kell kérdezni, mert valahol a bajai az alapértelmezett verzió... csak hát ehhez ugye kéne némi igazi gasztronómiai kultúra, hogy egyáltalán tisztában legyél ezzel, ne csak egy vélt tudásod legyen.

Sokadszorra idézlek téged: a szakácsság egy szakma! Ne akarj szakácsosat játszani, mert hülye vagy hozzá.

Akármilyen görcsösen próbálod valóságként beállítani a beszűkült kis fantáziavilágodat, hogy mi micsoda, az nem fog valósággá válni.

ápr. 23. 21:35
Hasznos számodra ez a válasz?
 46/52 A kérdező kommentje:
Mondjuk ha nem tudnak egy normális halászlét megcsinálni akkor nincs is okom visszamenni.
ápr. 24. 01:01
 47/52 anonim ***** válasza:
100%

48. Tudod, én egy üzletben dolgozom. Járt egyszer nálunk egy szellemi rokonod. Beírt s vásárlók könyvébe. A tulaj is, hogy mit intézkedett. Ezt: A vevőt kitiltottam.

Nehéz lehet a körülótted élőknek. Csak szívességet teszel az étteremnek, ha kerülöd oőket.

ápr. 24. 01:59
Hasznos számodra ez a válasz?
 48/52 A kérdező kommentje:
Kamuzol, ki se tilthatsz vevőt panaszkonyvbe beiras miatt.
ápr. 24. 02:26
 49/52 anonim ***** válasza:
100%

Folytatódik a szellemi mélyrepülés! :D

Nem mondott olyat a 49-es, hogy amiatt tiltották volna ki! Nyilván amiatt a konfliktus miatt tiltották ki, ami miatt beírt.

A lényeg, -hogy szájbarágósan még egyszer elmondjuk, mert ezek szerint soha nem elég-

Nem volt igazad, úgyhogy ne menj oda többet. És akkor mindenki boldog lesz. Te keresel egy olyan helyet, ahol szegedi halászlevet főznek, ők megszabadulnak egy kreténtől.

Nekem meg ez az utolsó válaszom ide, úgyhogy én is boldogabb leszek. :)

ápr. 24. 06:54
Hasznos számodra ez a válasz?
 50/52 anonim ***** válasza:
75%

A szakácsnak mi köze melyik asztalhoz mi megy?

Elökészítette és lehet a pincér rosszul vitte ki.

Nem omlot össze a világ.

#49 igaza van teljes mértékben.

ápr. 24. 06:55
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2 3 4 5 6

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!