Ha egy étteremben beleettünk az ételbe és rájöttünk hogy nem azt hozták ki amit rendeltünk ki kell fizetni vagy jogunk ezt megtagadni?
Szerintem ezt rögtön jelezni kell ha nem azt kaptátok.
Ha bele ettél illik kifizetni.
De egyébként üzlete válogatja.
Beleevésről van szó tehát messze nem az egészet.
Konkrét példa halászlé helyett hallevest hoztak ki nagyon hasonló és igaz hogy ha ha valaki nagyon érc hozzá akkor meg lehet-e alapítani szemrevételezéssel is de eleve az ember szerintem nem úgy áll hozzá hogy akkor most odateszik elé és elkezdi bogarázni hogy most akkor ezt pontosan mi
Ha nem azt kaptad amit rendeltél akkor kötelesek ezt javítani.
Pl:Ha rántottmájat rendeltél és rántottgombát hoznak ki és ezt akkor veszed észre mikor belekostolsz, és szólsz a pincérnek akkor ő azt köteles szépen visszavinni és kihozni azt amit rendeltél
Egy régi anakdóta szerint (talán Molnár Ferenc?) kért kispörköltet, nokedlivel, kovászos uborkával.
A pincér virslit szolgált fel számára. Úgy a felénél járhatot, amikor felütötte a fejét:
– Bolond ez a Miska! Hát nem megmondtam, hogy sok mustárral kérem!
Mi olyan étel lehet, ami annyira hasonlít egy másikra, hogy nem lehet észrevenni, és ha már így is történt, vissza kell küldeni?
Hát mondtam egy példát
Elég vagy különbség van a halászlé és a halleves között, de nem feltétlenül fogja az ember ránézésre megállapítani ha nem vizsgálja meg alaposan.
De amikor belekóstolt azonnal kiderül
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!