Miért a vendégnek kell alkalmazkodnia a vendéglátóhely adminisztrációs rendjéhez?
Többször olvastam, hogy sok helyen nem lehet külön fizetni, mert a vendéglátó adminisztratív rendje nem teszi lehetővé. Ne azt válaszoljátok, hogy van olyan számítógépes program, amivel ezt a vendég(!) megoldhatja. Ha a vendég is meg tudja oldani, oldja meg a pincér!
Nem egyszer előfordult, hogy kártyával fizetve nem tudtam borravalót adni. (Én jártam jól). Ez miért a vendég gondja? Erre nem megoldás a szervízdíj, az más kérdés.
Micsoda?
Milyen helyekre jarsz? :-D
Ilyet sosem olvastam meg es sosem hallottam meg.
Jol ertem arra gondolsz hogy elmegy 2 barat vagy nagyobb tarsasag egy etterembe mindenki rendel etelt, italt.
A vegen amikor fizetni akarnak nincs olyan hogy a pincer egyenkent bonirozza le oket hanem csak mindenkit egyszerre megy?
Na ilyet meg nem hallottam.
Arra a szitura gondolsz, amikor vagytok tízen, és mindenki külön fizetne? Mert azt meg tudná oldani az étterem, de direkt nem teszi. Az ilyen baráti társaságok mindig elfelejtik, hogy nem is két sört ittak, hanem hármat, az utolsónak meg így marad 8 sör, 2 saláta meg 3 desszert, amit a többiek nem fizettek ki, ő sem akarja, és a pincérrel vitatkozik ahelyett, hogy a társaságon belül megbeszélnék.
Amelyik pincérnek már volt egy ilyen vitája a héten, az nem engedi, hogy a nagyobb társaságok külön fizessenek.
#3 Én másodmagammal voltam, és akkor sem tudtunk külön fizetni, mert a pincér szerint a számítógépes rendszerük nem teszi lehetővé.
Ugyanez a helyzet a borravalóval is, az pedig a pincérnek hátrányos.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!