Kezdőoldal » Üzlet és pénzügyek » Adózás, könyvelés » Főállású átalányadózó egyéni...

Főállású átalányadózó egyéni vállalkozás indításakor milyen adminisztrációs, bejelentési teendők vannak?

Figyelt kérdés

- a webes ugységéden bejelentem az e.v. tevékenység elkezdését


- adózási információknál megadom, hogy alanyi mentességet választok, átalányadót, 36 órát el nem érő munkaviszony mellett, illetve igényelek közösségi adószámot is


Kell még valami mást jelölnöm?


Illetve milyen bejelentkezési kötekezettségek vannak még?


Amit tudok:

- HIPA alá

- Kereskedelmi és Iparkamara regisztráció, díjfizetés


- ONYA-n gondolom, kell beadni 23T1041 nyomtatványt (javítsatok ki, ha tévedek).


Van még valami, amit be kell adni?


Köszönöm, ha válaszolsz.



2023. júl. 19. 18:10
Sajnos még nem érkezett válasz a kérdésre.
Te lehetsz az első, aki segít a kérdezőnek!

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!