Wolt szállításnál ha 30 percet ír aztán több mint 1 óra múlva kapom meg a rendelést miközben látom, hogy a futár cikázik össze vissza a városban akkor miért nem kapok jóváírást?
Ügyfélszolgálatnak leírtam a problémát erre annyit írtrak, hogy elnézést és a jövőben igyekeznek jobban, hát mondom ettől még hideg ételt kaptam és nagy csúszással ráadásul, plusz ugyebár az élő követésnek hála láttam, hogy ott volt a futár az étteremnél aztán 40 percig cikázott a városban felalá úgy hogy már nála volt a kajám, a blokkon is láttam az átvétel időpontját ami szintén bizonyította, hogy 40 percig cikázott fel alá a rendelésemmel nem csoda hogy kihűlt, erre is annyit írtak, hogy a jövőben próbálják jobban csinálni , de hát ezzel kitörölhetem a valagam... én kifizettem a teljes díjat az ételért erre átvertek és most még egy nyamvadt 1000 forintos kupont se adnak pl.?
Az lenne a minimum, de leginkább visszafizetni az egész rendeklést
#21
Nem a 20-30 perc késés a fő probléma, hanem a HIDEG étel és a hozzáállás
Ha érdekel a lenti linken a futár alkalmazás bekezdésben megtalálod a válasz. Nem magyarázkodom, miért nézd meg magad, mert addig úgy sem hiszed.
Üdv egy Wolt futár
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!