Wolt szállításnál ha 30 percet ír aztán több mint 1 óra múlva kapom meg a rendelést miközben látom, hogy a futár cikázik össze vissza a városban akkor miért nem kapok jóváírást?
Ügyfélszolgálatnak leírtam a problémát erre annyit írtrak, hogy elnézést és a jövőben igyekeznek jobban, hát mondom ettől még hideg ételt kaptam és nagy csúszással ráadásul, plusz ugyebár az élő követésnek hála láttam, hogy ott volt a futár az étteremnél aztán 40 percig cikázott a városban felalá úgy hogy már nála volt a kajám, a blokkon is láttam az átvétel időpontját ami szintén bizonyította, hogy 40 percig cikázott fel alá a rendelésemmel nem csoda hogy kihűlt, erre is annyit írtak, hogy a jövőben próbálják jobban csinálni , de hát ezzel kitörölhetem a valagam... én kifizettem a teljes díjat az ételért erre átvertek és most még egy nyamvadt 1000 forintos kupont se adnak pl.?
Az lenne a minimum, de leginkább visszafizetni az egész rendeklést
A másik, hogy ezt észrevettem már nem csak nála hanem pár másik futárnál is , hogy még lent van csak a kapuba de már átállítja a státuszt kiszállítottra, na most ezzel ugyebár lecsal mondjuk 1-2 percet is amíg felér na meg lecsekkolja, hogy kapott e borravalót ugyebár ami persze nevetséges volna ilyen helyzetben mert még neki kéne nekem fizetnie azokután ahogy hidegen kuihozza nekem az ételt
Tehát konkrétan itt szabályszegés történik , hideg ételt is kapok és akkor elnézést?????????
#2
Talán szabályszerű, hogy már kiszállított státuszban van az étel amikor még a futárnál van lent az utcán?
Akkor szabad megnyomnia azt ha már átadta nekem az ételt!!
#5
NEM SZABÁLYSZERŰ , hogy lenne szabályszerű ne hergeléj!!!!
azt írja, hogy megkaptad már a rendelésed jóétvágyat miközben nem kaptam meg, hogy lenne ez szabályszerű???? mintha a fizetésed nem fizették volna ki de te veled már aláíratnák a bérpapírt hogy átvetted nálad van
Oké, és kinél jelented be? A Woltnál? Sok sikert. Ők is tudnak a dologról, ha bárki megbüntethetné őket emiatt akkor a futároknak ki lenne adva, hogy hagyják abba.
Ennyi.
#7
Hát ki is van adva biztosan mert ez SZABÁLY, pl. sokszor volt régebben az foodpandánál hogy úgy hozta fel a kaját a futár hogy kivette táskából és táska nélkül jött fel, na most én folyamatosan jelentettem ezt az ügyfélszolgálaton és idővel elmúlt a dolog!
Na most nem ez a része érdekel annyira hogy hamarabb rálkattint ha meleg az étel meg nincs gond, a fő gond a hideg étel és a hozzáállás hogy ezért elvárják tőlem a teljes pénzt semmit nem adnak
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!