Kezdőoldal » Ételek, italok » Vendéglátás, éttermek » Wolt szállításnál ha 30...

Wolt szállításnál ha 30 percet ír aztán több mint 1 óra múlva kapom meg a rendelést miközben látom, hogy a futár cikázik össze vissza a városban akkor miért nem kapok jóváírást?

Figyelt kérdés

Ügyfélszolgálatnak leírtam a problémát erre annyit írtrak, hogy elnézést és a jövőben igyekeznek jobban, hát mondom ettől még hideg ételt kaptam és nagy csúszással ráadásul, plusz ugyebár az élő követésnek hála láttam, hogy ott volt a futár az étteremnél aztán 40 percig cikázott a városban felalá úgy hogy már nála volt a kajám, a blokkon is láttam az átvétel időpontját ami szintén bizonyította, hogy 40 percig cikázott fel alá a rendelésemmel nem csoda hogy kihűlt, erre is annyit írtak, hogy a jövőben próbálják jobban csinálni , de hát ezzel kitörölhetem a valagam... én kifizettem a teljes díjat az ételért erre átvertek és most még egy nyamvadt 1000 forintos kupont se adnak pl.?


Az lenne a minimum, de leginkább visszafizetni az egész rendeklést


2022. dec. 27. 22:54
1 2 3
 1/25 A kérdező kommentje:

A másik, hogy ezt észrevettem már nem csak nála hanem pár másik futárnál is , hogy még lent van csak a kapuba de már átállítja a státuszt kiszállítottra, na most ezzel ugyebár lecsal mondjuk 1-2 percet is amíg felér na meg lecsekkolja, hogy kapott e borravalót ugyebár ami persze nevetséges volna ilyen helyzetben mert még neki kéne nekem fizetnie azokután ahogy hidegen kuihozza nekem az ételt


Tehát konkrétan itt szabályszegés történik , hideg ételt is kapok és akkor elnézést?????????

2022. dec. 27. 22:59
 2/25 anonim ***** válasza:
84%
Semmiféle szsbálysértés nem történik.
2022. dec. 27. 23:17
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/25 anonim ***** válasza:
83%
Jaj, istenem...
2022. dec. 27. 23:17
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/25 A kérdező kommentje:

#2


Talán szabályszerű, hogy már kiszállított státuszban van az étel amikor még a futárnál van lent az utcán?


Akkor szabad megnyomnia azt ha már átadta nekem az ételt!!

2022. dec. 27. 23:33
 5/25 anonim ***** válasza:
36%
Igen, szabályszerű. Ha nem tetszik ne rendelj és kész.
2022. dec. 27. 23:43
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/25 A kérdező kommentje:

#5


NEM SZABÁLYSZERŰ , hogy lenne szabályszerű ne hergeléj!!!!


azt írja, hogy megkaptad már a rendelésed jóétvágyat miközben nem kaptam meg, hogy lenne ez szabályszerű???? mintha a fizetésed nem fizették volna ki de te veled már aláíratnák a bérpapírt hogy átvetted nálad van

2022. dec. 27. 23:46
 7/25 anonim ***** válasza:
67%

Oké, és kinél jelented be? A Woltnál? Sok sikert. Ők is tudnak a dologról, ha bárki megbüntethetné őket emiatt akkor a futároknak ki lenne adva, hogy hagyják abba.


Ennyi.

2022. dec. 28. 00:07
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/25 A kérdező kommentje:

#7


Hát ki is van adva biztosan mert ez SZABÁLY, pl. sokszor volt régebben az foodpandánál hogy úgy hozta fel a kaját a futár hogy kivette táskából és táska nélkül jött fel, na most én folyamatosan jelentettem ezt az ügyfélszolgálaton és idővel elmúlt a dolog!


Na most nem ez a része érdekel annyira hogy hamarabb rálkattint ha meleg az étel meg nincs gond, a fő gond a hideg étel és a hozzáállás hogy ezért elvárják tőlem a teljes pénzt semmit nem adnak

2022. dec. 28. 00:10
 9/25 anonim ***** válasza:
73%
Mint többen is mondtuk, akkor ne rendelj. Kész.
2022. dec. 28. 02:54
Hasznos számodra ez a válasz?
 10/25 anonim ***** válasza:
53%
Vagy mikrozd meg a kaját.
2022. dec. 28. 03:49
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2 3

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!