Miért nem érti meg egy csomó ember, hogy csak olyat rendeljen, ami rajta van a menün, különben a szakács nem fogja elkészíteni?
#19 Rendszeresen olvasom, hogy a vendéglátóst nem érdekli a vendég pénze. Akkor miért panaszkodnak?
Természetesen halászcsárdában ne rendeljen senki Wellington bélszint.
Ahol rántott hús van, ott elvileg a párizsi szelet nem lehet gond. Fordítva már igen. (Ne azt írjátok, hogy de a rántott hús.....)!
Svácjban élek, apróbb módosításokat simán elvégeznek az ételen, pl kenyér nélkül szolgálják fel, vagy tesznek rá dupla húst.
Kifizetem, akkor meg?
Ja, hát igen, otthon már azért is szólt a csávó a kávézóban, hogy a kávé mellé ne a saját kekszemet egyem, hanem azt, ami jár hozzá.
Én meg blazírt arccal közöltem vele, hogy akkor hozzon nekem mellé gluténmenteset, de ha nem tud, akkor maradjon csendben, mert kifizetem a kávét, ígyis-úgyis.
Kedves Kérdező!
Valami azt sejteti, hogy a te feladatod lenne elkészíteni a sok baromságot, amit a kedves vendég kieszel.
Ha te kék autót akarsz, és azt mondják neked, hogy vagy elhúzol, vagy pirosat kapsz, te mit szólnál???
Szerény cégem messze áll a vendéglátástól, főleg ipari létesítményeket építünk. Ha a megrendelő halastavat is kér elé rajta híddal és sok-sok náddal, akkor természetesen a legjobb vízszigeteléssel, szűrővel, vízforgatóval, levegőztetővel, a kívánt halfajtákkal fogja megkapni (Pl Siófok, ****** Hotel). Mi nem csak azért vagyunk, hogy a pénzét eltegyük, hanem azért is, vagy főleg azért, hogy örömet szerezzünk neki! Úgy százmilliós nagyságrendben... Azért minket (engem?) bízott meg a munkával, mert így gondolkodunk. Ha néha betévedek hozzá mindig a főhelyre ültet, és ő maga szolgál ki. Nem hozza az étlapot, hanem megkérdezi, hogy "ma mivel kényeztethet".
Tisztelettel javaslom, hogy nézd meg az "Ételművész" című filmet. Nagyon tanulságos, főleg a mentalitást illetően...
Az is igaz viszont, hogy dobtam már ki nyolcvanmilliós megrendelőt az irodámból, de annak is meg volt az oka...
28-as: amit te írsz, az lenne a normális szolgáltatás/vendéglátás, amit az itteni szakácsok - feltéve, hogx egyáltalán azok -, meg a többség, az az alja ugyanennek.
Én Németországban élek, itt egy átlagos étteremben is természetes, hogy ha megoldható, a vendég kivánságait figyelembe veszik. Itt ugyanis tudják, hogy az a vendég hoz sok pénzt, aki többször visszajár, mert elégedett volt a szolgáltatással.
Magyarországon is van néhány ilyen hely, és nem feltétlen csak a felső kategóriában, de sajnálatos módon ez a ritka.
(És megkockáztatom, ezért mennek tönkre sokszor igéretes helyek is, megfelelő szolgáltatás nélkül semmi esély a sikeres üzletre)
További kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!