Szerintetek létezik, hogy egy-egy nagyobb, ismert cég szándékosan követ el - rendszeresen- véletlennek tűnő bakit, amivel ő jól jár a fogyasztó pedig rosszul? Többi lent:
KFC-ből rendelünk viszonylag gyakran. Legtöbbször a 4 fő- Multiboxot, és most többször előfordul, hogy véletlen.. nem kapunk 4 sült krumplit.. (az olyan 1200 Ft körül lenne a számla szerint) nincs hol, nincs kinek reklamálni, akkor nincs köretünk, és nincs semmi bocsánatkérés, vagy kupon vagy akármi.
Starbucks, én itt néha iszom kávét, ezzel nincs is gond, de ritkábban eljön velem a lányom, ő választ az aktuális szezonális téli-nyári italból amit nagyon is reklámoznak. És itt van amelyik láthatóan jobb választás mint a többi, pl. kókusztejes stb.. finomság vs kb jeges cukros víz eperdarabokkal.- és félreértik, és véletlen de többször előfordulva- nem azt kapja- amit kért.
Mindkét esettel az a problémáma, hogy feltűnő, hogy ugyanaz történik meg többször..
Illetve- mindkét cégnél interneten írtam- facebook- és google értékelésben - ott kézségesen azonnal reagálnak, mintha ilyen hibát nem tűrnek, odafigyelnek korrigálják, kérik az adatokat, intézkednek stb.. -de ez csak a felszín- mert valójában- ha meg is írom amit kérnek- arra már nincs semmi reakció!
Attól még, hogy 300-ra árazzák be a számlán a krumplit, elhiheted, hogy az elkészítési költsége ennek a töredéke.
Nincs ebben tudatos koordináció, csak dolgozói igénytelenség és túlhajszoltság. A te Multiboxod mellett volt még bent 20 másik rendelés is, amin egyszerre dolgozniuk kellett.
5-ös
KFC- rendelés! A futárnak szólok, de ő nem tud csinálni semmit. A telefonszám, email- sms- nem fut ki sehová egyoldalú, onnan jön info, én küldeni nem tudok.
Starbucks. A lányom kiskamasz, ha beülünk, egy alkalom, közös és jó, mindkét alkalommal amikor észrevette, ivott már néhány kortyot- mire rájött, hogy ez nem az, amit ő választott és én rendeltem. Ekkor pedig nem akartam a közös időnket reklamálással tölteni. Viszont bosszantó is, illetve elgondolkoztató, hogy miért történik pont ugyanaz a baki!
"KFC- rendelés! A futárnak szólok, de ő nem tud csinálni semmit. A telefonszám, email- sms- nem fut ki sehová egyoldalú, onnan jön info, én küldeni nem tudok."
Facebook, netpincéren írni nekik.
Nem a netpincéren keresztül rendeltem, hanem a saját KFC alkalmazásukon keresztül közvetlenül a cégtől.
Ha megnézed a facebook oldalukon láthatod, hogy írtam nekik. Ott nyilvánosan azt írták, hogy írjak privát üzenetet nekik, írtam, kértek részleteket. Leírtam, adatok, minden. Semmi, de SEMMI. Tehát nyilvánosan úgy néz ki mintha kb törődnének vele, de nem.
Az az ő problémájuk, oldják meg! Nem kell a fogyasztónak tudni arról és elnézni, hogy nekik hány emberük és hány rendelésük van. Szervezzék úgy hogy ne legyen káosz.
Hidd el, hogy minden forrást megpróbáltam, email, sms és természetesen telefonon kezdtem. Próbáld meg a Köki KFC-t felhívni. Nekem nem sikerült egyetlen formában sem találnom valakit (a futáron kívül, aki semmit sem tud csinálni) aki meghallgatott volna, felvette volna a panaszt.
Facebook megjegyzés volt az egyetlen hogy tudtam velük kommunikálni. Be fogom ide írni, ha már látom, hogy ott a visszajelzés nem csak mutatóban volt a közvéleménynek, hanem valódi.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!