Kezdőoldal » Ételek, italok » Vendéglátás, éttermek » Tulajdonképp miért sírnak a...

Tulajdonképp miért sírnak a vendéglátósok?

Figyelt kérdés

Sírnak rínak, közben meg mégis csak újra akartak nyitni 1-én. Feltölteni a készletet mégis csak van pénz. Akkor miért nem sírnak amikor a normál bevétel 3-4-5x keresték meg? Érdekes! Akkor kellett volna tartalékolni. Nem beszélve arról, hogy elvitelre lehet kiszolgálni.

Más is sírhatna, nem csak ők a világ közepei. Szerintem.


2021. febr. 6. 21:23
1 2 3 4 5 6
 41/52 A kérdező kommentje:
Nem mindenkinél van így, csak a vendéglátósok 90%-nál, igazad van.
2021. febr. 7. 21:13
 42/52 anonim ***** válasza:
56%

#38 vagyok


Nem, nem mindenhol van így. Pesten a helyek 80%-a ilyen, vidéken valamivel jobb a helyzet.


Nem a drágaság zavar, hanem az ár-érték arány. Nagyon szívesen kifizetek 2500-at egy pizzáért, ha nem a pulykapempőből készült sonka, és vmi gagyi sajt utánzat van rajta, hanem minőségi feltétek. De akár 4-5000-et is kifizetek egy burger menüért, ha hozza az árszinthez megkövetelt minőséget. Szerencsére vannak ilyen helyek pesten szép számmal. De az nonszensz, hogy egy olyan cappucinoért, amint normális tejhab sincs, és érződik rajta, hogy nem minőségi a kávé, + mentes vízért lazán elkérnek 1300 körül.

Arról nem is beszélve, hogy ha kérsz egy sört valahol, akkor a korsó csak 0,4 liter, amiből 1dl a hab....

2021. febr. 7. 22:25
Hasznos számodra ez a válasz?
 43/52 anonim ***** válasza:
58%

Ez nem a vendeglatos problémája. Nem ok tehetnek rola hogy Mo 3/4ed resze 180 ezer korul keres es semmit nem tudnak megengedni maguknak. Nem a vendeglatos hibaja, hogy a legolcsobb alapanyaggal is szinte mínuszban jon ki.

En kisvárosban lakok, de nincs olyan pizzazo ami ilyen moslekot ad amit leirtal, mivel itt kuzdeni kell azert a vevokorert ami van. Nagyvarosban mar tapasztaltam,de az ilyeneket elkell kerulni. Ugyanennyiert vehetsz jobbat is, miert venned a rosszabbat. Egyebkent a pizzeriaknal szerintem a legkonnyebb kiszurni mar a menurol melyik jo vagy rossz, talalkoztam olyannal ahol 100+ pizza volt, na kitalalhatod jo volt e vagy sem.. Ellenban ahol van egy stabil 30 fajta pizza amit jol keszitenek, ott mar mas a helyzet.

Szerintem nem a vendeglatos hibaja ez:) vannak tenyleg pofatlanok, de nem egy csaladi vallalkozast ismerek akik igenis tesznek erte hogy ne legyen sz.r minden, van ahol most a kovid idejen ingyen kajat osztogatnak a hajlektalanoknak.

2021. febr. 7. 22:44
Hasznos számodra ez a válasz?
 44/52 anonim ***** válasza:
65%

#18 "Alljunk mar meg egy szora! A vallalkozo nem allami alkalmazott ... oruljon ha egyaltalan kap valami tamogatast. Egyaltalan nem kotelezo, hogy kapjon! Mire fol?"


ha az állam mondja azt, hogy nem nyithatsz ki akkor az állam feladata a kompenzáció

"munkaalapú társadalom" = senkin nem segítünk ti csak fizessétek az adót, majd a kajátokból is lenyúlok még 27%-ot, hogy ellophassunk mindent is

2021. febr. 7. 23:25
Hasznos számodra ez a válasz?
 45/52 anonim ***** válasza:
41%

Itt, a GYK-n olvastam, valaki kifogásolta, hogy 3x kérdezett valamit a pincértől, és amikor nem kapott választ, elment. Erre az volt a reakció, hogy aki kérdésekkel csicskáztatja a pincért, ne is menjen étterembe, megvan a vendéglátós az ilyen vendégből származó haszon nélkül is.

Ugyanitt olvastam, hogy valakit 28 perc alatt nem szolgáltak ki egy pohár itallal.

Nekem egy jó nevű étteremben jelezte látványosan a pincér, hogy elégedetlen volt a 10,5% borravalóval.

Ha a vendéglátósok megvannak a kérdezősködő vendégek, az egy pohár italra fél óránál tovább nem nem várók, a csak 10,5%borravalót adó vendégek nélkül is, akkor legyenek meg! A szolidaritást kiérdemelni kell, nem kikövetelni.

2021. febr. 8. 08:01
Hasznos számodra ez a válasz?
 46/52 anonim ***** válasza:
53%

45-ös, és hány étteremben voltál elégedett? Azokat nem sajnálod?


Képzeld el, hogy normálisan végzed a munkádat, majd hirtelen jön egy pandémia, és az állam megtiltja, hogy dolgozz. Te ugye jogosan várnál el valami kompenzációt, persze nem kapsz, sőt sokan leugatnak, hogy hát abban a munkakörben láttak már link alakokat, úgyhogy fogd be a szádat. Meg különben is, a világ működik nélküled is, úgyhogy mire fel ez a nyávogás?


Na ez történik most a vendéglátással.

2021. febr. 8. 08:18
Hasznos számodra ez a válasz?
 47/52 anonim ***** válasza:
43%

#45-ös vagyok. Elmúltam 40, évente kb. 6-8 alkalommal megyek múzeumba, kb. 30-35x színházba, hangversenyre, kb. 10x étterembe.

Ez alatt az idő alatt múzeumban, színházban, hangversenyen egyszer éreztem úgy, hogy egy jegyszedő belém kötött, úgy, hogy szerintem nem volt igaza.

A vendéglátóhelyek 50-60 százalékában marad bennem olyan tüske, ami miatt nem érdemes reklamálni, nem érdemes ide írni, de azért rossz marad a szájízem.

2021. febr. 8. 08:27
Hasznos számodra ez a válasz?
 48/52 anonim ***** válasza:
43%
Szóval (ha a te statisztikádat vesszük alapul) az éttermek 40-50%-a jó, de ezek is fogják be a jelenlegi helyzetben a szájukat, és menjenek csöndben tönkre.
2021. febr. 8. 08:32
Hasznos számodra ez a válasz?
 49/52 anonim ***** válasza:
53%

#48 Természetesen ne, de vegyük figyelembe, hogy más területen is vannak gondok! Még sehol nem olvastam a színházi, múzeumi jegyszedők követelődzését. Most az emberekre gondolok, nem az intézményekre. Tudom, attól, hogy valakinek kicsi az érdekérvényesítő lehetősége, attól, akinek nagyobb, annak élnie KELL vele.

Másrészt engem inkább a hangnem irritál. Azt hiszem, erre is vonatkozik az a -nem tudom kitől származó - mondás, hogy egy eszmének nem a legádázabb ellenségei, hanem a leglelkesebb okozzák a legtöbb kárt.

2021. febr. 8. 10:04
Hasznos számodra ez a válasz?
 50/52 anonim ***** válasza:
54%
#49 hanem a leglelkesebb hívei okozzák a legtöbb kárt. (Bocs)
2021. febr. 8. 10:07
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2 3 4 5 6

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!