Kezdőoldal » Ételek, italok » Sütés, főzés » Ha krumplit főzök, először...

Ha krumplit főzök, először fel kell forralni a vizet, vagy a hidegvízbe kell belerakni a krumplit? :D

Figyelt kérdés
Na jó,szánalmas kérdés tudom,na de mentségemre szolgáljon,hogy kezdő vagyok :D Szerintem hidegbe kell,aztán majd a krumplival együtt forr fel a víz,majdnem biztos,de azért megkérdezem,nehogy elrontsam:D Már ha ezt el lehet rontani:D
2010. máj. 22. 19:44
1 2 3
 1/21 anonim ***** válasza:
100%

Hideg vízbe kell tenni,és sót is bele. A víz annyi legyen ,hogy a krumplit ellepje. Fedő alatt főzd,és addig kell főzni,míg megpuhul.

Mit akarsz csinálni a krumpliból?

2010. máj. 22. 19:47
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/21 A kérdező kommentje:
Köszönöm szépen a választ,petrezselymes krumplit szeretnék főzni most először életemben,rengeteg ételt főztem már,de krumplit nem,mert én inkább a rizst kedvelem,de kell a változatosság. Csirkecombot sütök a krumpli mellé. Azt meg tudnád még mondani nekem,hogy a petrezselymes krumplit szárított petrezselyemmel is el lehet-e készíteni,vagy csak frissel? Mert friss nincs itthon. Köszi
2010. máj. 22. 19:51
 3/21 anonim ***** válasza:
és a sóba vízbe krumplihoz mennyi sót kell rakni? és meddig kell főzni? bocs h így belekérdezek, de hátha válaszolnak ide is:D
2010. máj. 22. 20:09
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/21 anonim ***** válasza:
100%
Ha szárított petrezselyem van csak akkor pici vízre olajra tedd és mepuhul és a krumpli se lesz száraz.
2010. máj. 22. 20:10
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/21 A kérdező kommentje:
úgy tudom,hogy fél kg-hoz 2 fakanál só kell,és addig kell főzni,amég meg nem puhul(villával megbököd,és érezni fogod ha puha)
2010. máj. 22. 20:12
 6/21 anonim ***** válasza:
100%
Egy evőkanál sót két liter vízhez. Annyit hogy a krumplin leszűréskor érezzen a só. Meg kell szurkálni a krumplit érezni ha nyers még.
2010. máj. 22. 20:13
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/21 A kérdező kommentje:
Ja és köszönöm a választ! Megyek is főzni:D