Változatosan főzni? Elég kezdő vagyok, egyszerűbb receptek kellenének.22/L
90 napos diétát csinálok, de nem ez a lényeg. :)
Kellenének olyan receptek, amik:
1. Főleg (legnagyobb részt) húst
2. krumplit/zöldséget
3. tésztát
4. gyümölcsöt tartalmaz.
Pl.: 1. Rántott hús, savanyúság
2. Vega rakott krumpli
3. Spagetti
4. Gyümölcs saláta mézzel, magvakkal
Minden érdekel! Bevált receptek! A fogyás blokkban nem tudtak segíteni, én meg nem vagyok nagy "ötlet ember".
Előre is köszönöm!
Itt rengeteg receptet találsz, de ha fogyizol szerintem a rántott hús helyet grillezd vagy párold a húsit.
szívesen elmondanám a véleményem a 90 naposról, de....
1. Főleg (legnagyobb részt) húst
fasírt
stefánia-vagdalt
lecsós-hús
töltött csirke (töltelék:
tejbe áztatott kenyér, csirkemáj, gomba (kicsit megdinsztelve), főtt tojás kis kockákban, hagyma, petrezselyem, só, bors, pirospaprika, nyers tojás, hogy összefogja)
töltött dagadó (darált hússal töltheted vagy töltött csirkénél írttal)
baconben sült csirkemáj hagymával
resztelt máj
vajban sült csirkemell
2. krumplit/zöldséget
rakott krumpli
főtt krumplit - sütőben megsütöd ezzel összekeverve: (margarin/vaj/ szalonnakockákból olvasztott zsír + apróra vágott petrezselyem, kis zellerlevél, hagyma, só, bors, fokhagyma)
zöld krumplipüré - krumplipürét csinálsz tejjel, vajjal és/vagy tejföllel + zöldborsót főzöl sós,fokhagymás, szerecsendiós vízbe és pürésítve a krumplihoz kevered, sóval, borssal szerecssendióval ízesíted
pink krumplipüré - sütőben sült céklát teszel a krumplipüréhez
majonézes burgonyasaláta
ecetes, hagymás, chillis burgonyasaláta
zöldségeket - sütheted csőben, grillezheted,rakott zöldségeket is csinálhatsz, párolt zöldségeket joghurttal v tejföllel tálalva
saláták
3. tésztát
klasszikusok: sajtos, túrós,
lazacos: füstölt lazacot apróra tépkedsz, kis olajon vagy a hal saját olaján hagymát pirítasz, rádobod a tejfölt, a lazacot bele - összemelegíted - szép rózsaszín lesz...használhatsz hozzá rózsaszínű füstölt tőkehalat is