Kezdőoldal » Ételek, italok » Sütés, főzés » Füstölt sonkából milyen ételt...

Füstölt sonkából milyen ételt készíthetek?

Figyelt kérdés

Tegnap vettem 1kg füstölt, kötözött lapocka sonkát. Most olvastam csak el címkét, hogy csak sütés ill. főzés után fogyasztható. (nagyon kezdő vagyok :P azt hittem csak meg kell enni)

Szóval most itt állok egy sonkával és nem tudom merre induljak. :D Milyen ételt készíthetnék belőle, ami esetleg még diétás is? :P

2010. ápr. 12. 10:21
 1/7 anonim ***** válasza:

Hát füstölt sonkából diétás ételt sehogy nem lehet csinálni. De főzd meg, úgy is nagyon finom, vagy még főzés után meg is sütheted. De csinálhatsz belőle sonkás tésztát is.

[link]

2010. ápr. 12. 10:30
 2/7 anonim ***** válasza:
100%

Megfozod a sonkat es a leveben fozhetsz egy krumplilevest vagy bablevest es a sonka egy reszet belekockazod,a tobbit elfogyasztjatok hidegen vagy babfozeleket es a sonkat felszeleteled melle.A babot elozo este be kell aztatni, mert igy hamarabb megfo.Ha van kukta gyorsfozo edenyed megjobb, 40 perc alatt elkeszul. a babot belerakhatod egyszerre a sonkaval, a babos eteleket csak a vegen sozd, mert ha elore hozzaadod a sot, akkor kesobbre fo meg.

hm, milyen ehes lettem :)

2010. ápr. 12. 10:46
 3/7 anonim ***** válasza:
100%
Lencsefőzeléket sonkával. Nyamm...
2010. ápr. 12. 11:31
 4/7 anonim ***** válasza:
100%

szia!valóban az a legjobb, ha megfőzöd, úgy a csomó zsír kifő belőle. majd meglátod, ha kihűlt mennyi fagyos zsír lesz rajta.szóval a kihűlt léből kiemeled, ha mág látsz rajta zsíros részeket azt szedd le. a sovány része akár fogyókúrás menübe is beilleszthető.

fölszeletelve kiadagolva akár le is fagyaszthatod, ha kell csak előveszel pár szeletet.

csíkokra vágva párolt zöldségekkel finom eledeleket varázsolhatsz.

savanyú káposztával is finom, és , ha tényleg sovány nem

túl hízlaló.

üdv.

2010. ápr. 12. 11:47
 5/7 A kérdező kommentje:

Köszönöm a válaszokat. :)