A maggi reklámokban a termék lógót miért kék csibének nevezik, amikor jó látható, hogy az nem is csibe, hanem tyúk?
Figyelt kérdés
2015. nov. 12. 21:38
21/34 A kérdező kommentje:
A média iránt érdeklődni?! Soha. :D
2015. nov. 16. 23:21
22/34 anonim válasza:
Egy 2 éves gyerek sem hiszi el, hogy a reklámozott kék csibe/tyúk, akármi valóban kék, de még azt sem , hogy a Milka tehén lila...
Te, kevdes kérdező, egy vitára vágyó, unatkozó emberke vagy, ami elég szánalmas, arra tekintettel, hogy a kérdésed a legnagyobb problémád.
Vagy csak egyszerűen élvezed, hogy jó pár embert már kiakasztottál a magasröptű eszmefuttatásoddal.
23/34 anonim válasza:
Megint nem lehetett normálisan válaszolni. Ahhoz képest, hogy nem érdeklődsz utána, csak itt 6 válaszod született ezzel kapcsolatban. Ha nem tudsz róla semmit, nehezen tudnál róla írni, főleg ennyit. Ha ennyire nagy elemző vagy, észrevehetted volna, hogy direkt nem mentem bele ebbe a témába, próbáltam csak a kérdésre koncentrálni, nem az egészre, mert nagyon el lehetne nyújtani. Ezt is már számtalanszor leírtam, de továbbra sem sikerül felfogni, és nem értem, hogy miért. Megint megkérdem. Mikor kezdtél el foglalkozni a média emberre gyakorolt hatásaival?
24/34 A kérdező kommentje:
Nem az ember nézi a reklámot, hanem a reklám nézi az embert.
2015. nov. 17. 20:05
25/34 anonim válasza:
Nem, ez nem volt bölcs megnyilvánulás.
26/34 A kérdező kommentje:
Kár, hogy ha csak bölcs megnyilvánulással lehet valakit meggyőzni a média gyönyörűségéről.
2015. nov. 17. 20:26
27/34 anonim válasza:
Kérdésre azóta sem kaptam választ. Hm. És sajnos ki kell mondanom, de megint idióta vagy. Most tényleg azt hiszed, hogy ezekkel a szövegekkel újat mondasz? Most erre tényleg kíváncsi vagyok. Nem esett le neked, hogy nem véletlenül nem reagáltam egyik ilyen szövegedre sem normálisan? Gondolom most valami térítőt szeretnél játszani, de felesleges. Csak megsúgom. Nem éri meg.
28/34 A kérdező kommentje:
Ez aztán a tartalmas komment, nem reagálsz, de még is reagálsz. Elismerem, ez az intellektuális sakk-matt, erre reagálni sem lehet. Respect! Engem meggyőztél, és én is a te nézetedet osztom, bár nem tudom mi is az, hisz a hozzászólásodból nem derült ki. Kicsit olyan érzésem van, mint Oravecz Nóra nesze neked fogd meg jól tartalmatlan aforizmáitól.Igazad van, teljesen ostobaság arról beszélni, hogy a reklámok annyira nem tisztelik meg a leendő vásárlót, hogy a kék csibére azt is mondhatnák, hogy piros traktor, a nézőnek meg úgy is mindegy és ha valaki még is szóvá teszi, akkor egy komment troll huszár okoskodik, hogy akkor meg mi van, hogy kék és csibe, miközben nem az. Igazad van, mindegy az, hogy mi van benne, akinek nem tetszik, ne nézze és kapcsolja el, mert ez a megoldás, mint a takarításkor, a szőnyeg alá seperni a koszt. :)Rég nem a kék csibéről van szó, mert a lényeg mindig az apróságnak tűnő részletekben van, ami felett az ember könnyen elslisszan és utána, amikor erre felhívják a figyelmét, már szkeptikusabban áll hozzá vagy pedig megmarad ugyan azon a zéró intellektus szinten, csak még érvelés nélkül hőbörög egyet.
2015. nov. 18. 01:24
29/34 anonim válasza:
Szerintem ne foglalkozz többet a témával. De komolyan mondom. Én kb. egy évet rááldoztam erre, hogy tiszta képet kapjak a dolgok működéséről. Rengeteg könyvet átnyálaztam, kutattam. És most, hogy elmondhatom, amit tudni lehet erről a témáról azt tudom, azt kell mondjam, nem érte meg. Az életem nem lett jobb tőle, inkább rosszabb. Naponta látni azt, hogy mit hoz ki az emberekből a média nem jó, ahogy tapasztalod te is gondolom. Főleg, mikor barátaid, ismerőseid cselekedetein is felfedezed egy reklám tulajdonságait. Az elkedvtelenedés nálam akkor volt, mikor egy ismerős, baráti társaságban egy témánál hirtelen elkezdtek kb. 15-en egy reklámot skandálni. Ott mondtam azt, hogy bár ne tudnám, amit tudok. El is vesztettem akkor hirtelen pár barátot és ismerőst. Egyszerűen nem éri meg kutatni. Változtatni nem tudsz rajta, csak nézni. És ez bosszant a legjobban. Az, hogy nem lehet cselekedni. Bár szerintem te nemrég vagy a témában, így nem jött el neked a pillanat. Mikor én kezdtem el vele foglalkozni, én is ilyen harcias voltam, próbáltam mindenki tudtára adni. Csak sajnos be kellett látnom, hogy nem megy. Az emberek túl régóta a rendszer részei.
30/34 A kérdező kommentje:
Akkor ismételten félre értettél. :D Sajnálom, hogy 1 éved ment el erre a témára, én ezzel kapcsolatosan egy pillanatot sem foglalkoztam. A kiírt kérdésem szimplán egyszerű baki észrevétele a reklámban. Ez a szkeptikusság csak azért van, mert tudatosan nézem a műsorokat és a reklámot, de ez az élet minden terén így van, szóval én nem a te példádat követem, csak egyszerűen figyelek, sok emberrel ellentétben, akiknek az ostobaságán csak mosolyogni lehet, pláne amikor úgy próbál meg egy témához hozzászólni, mint ha most írná az egyetem után phd disszertációját, miközben talán még érettségije sincs. :D
2015. nov. 20. 00:54
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!