A maggi reklámokban a termék lógót miért kék csibének
nevezik, amikor jó látható, hogy az nem is csibe, hanem
tyúk?
11/34 A kérdező kommentje:
Ezért kell gondolkodni, hogy ne legyen agy manipulált zombi az ember, akivel mindent elhitetnek. És biztos vagyok benne, hogy ha itt nem írom ki, hogy az nem is csibe, hanem tyúk, akkor eszébe sem jut senkinek, ez a hatalmas baki.
Amit te mondasz az egy teljesen lényegtelen dolog. Mikor a dove gyerekekkel reklámozza a szharságait, na arra kell felfigyelni.
2015. nov. 15. 01:27
Hasznos számodra ez a válasz?
13/34 A kérdező kommentje:
Ha számodra lényegtelen, hogy mit látsz a reklámokban és a tvben, akkor te vagy az a tökéletes vásárló, akiknek a reklám szól és a reklám el is érte a célját.
A te fajtádat nagyon utálom. Most valamit konyítasz a média működéséhez, ahhoz, hogy hogyan manipulálják az embereket, és ezt látod bele mindenbe. Hol az istenben láttad azt, hogy azt írom, nem lényeges az, ami reklámokban van? Az általad írt reklámra mondtam, hogy lényegtelen. Mivel az is. Amit felhoztál példa egy nagyon ostoba dolog. Ez a csibés pont nem arra megy ki, hiába azt hiszed az újonnan megszerzett tudásoddal. Nagyon felsőbbrendűnek érzed magad kedves, azért, mert valamit olvasgattál. Kicsit el kellene gondolkodni azon amit olvasol, nem csak nyomatni, meg tukmálni rá mindenkire. Jobb lenne hidd el.
2015. nov. 15. 21:52
Hasznos számodra ez a válasz?
15/34 A kérdező kommentje:
1. Maradj meg a témánál és ész érvekkel vitatkozz, ne személyes indulatból.
2. A mondataid tartalmából és stílusából úgy tűnik, hogy te egy vitát a lehető legegyszerűbb módon oldod meg, ha már nincs érv, akkor hangosan és erőltetve.
3. Egy 20 másodperces reklámban semmi sem mindegy és semmi sem lényegtelen, nincs idő felesleges oda nem való dolgokra, tehát csak azt tartalmazza, amitől olyan szintre redukálja az ember agyát, hogy gondolkodás nélkül aktiválja a boltok polcainál a de jó vásárolni érzést és ha te erre azt mondod, hogy teljesen lényegtelen, hogy mit látsz és hallasz a tvben, médiában, reklámban, akkor veled vitatkozni sem lehet, mivel reménytelen.
Megint félreértelmezed. Én konkrétan a csibe-tyúk gondolatról beszéltem. Ha csibe, ha tyúk lenne a reklámban, nem változtatna semmin. Ezt leírtam az előbb is, nem tudom miért nem lehet megérteni. És továbbra is mondom, ha erről a témáról akarsz írni, a felvetett probléma a csibével és a tyúkkal rossz.
2015. nov. 16. 18:05
Hasznos számodra ez a válasz?
17/34 A kérdező kommentje:
Pont ez a lényeg, hogy az agyba ellenállás nélkül hatoljon be a reklám, így bármilyen bugyuta tartalommal megtölthetik, mert a lényeg, hogy ne gondolkozzon az ember, tehát ha számodra a tyúk helyettesíthető csibével és szerinted ez nem számít, akkor számodra a reklámban teljesen mindegy, hogy mit látsz, mivel bármilyen ostobaságot tartalmazhat és még a termékről szó sem volt a csomagoláson belül.
Tényleg kezdem azt hinni, hogy nem tudsz olvasni. Megint az általam leírt dolgokon kívül írsz valamit. Leírom még egyszer. Ha a reklámban tyúk szerepelne, nem változtatná meg a reklám jelentését. Ennélfogva nincs értelme erről vitázni. Az üzenet így is úgy is eljut a befogadóhoz, ha csibe, ha tyúk van a reklámban. Nem tudom, ezzel miért kell ellenkezni. Ez így van és kész. Valahol itt befejeztem ezt a témát, mert tudom, hogy igazam van, így felesleges vitatkozni. Így is sok időt elpazaroltam egy ismeretlen emberrel való eszmecserére egy teljesen felesleges dologról. Az ilyen reklámos dolgokon túl kell lépni és megszüntetni a befogadásukat.
2015. nov. 16. 21:55
Hasznos számodra ez a válasz?
19/34 A kérdező kommentje:
Ha te kijelented leírva, hogy neked igazad van, akkor természetesen igazad is van, ez ilyen egyszerű, ezzel senki sem vitatkozhat. Csak kicsikét túl kellene látni a kék kakason, mert itt nagyon nem is erről szól ez, ha kicsikét figyelnél, hogy mi itt a diskurzus tárgya. A kék kotlós az a legkisebb probléma, te még sem látod a fától az erdőt. Kulcs szavak a tartalomhoz, csak neked:
gondolkodni, figyelni, elemezni, reklám, manipulál, megtéveszt, varázslás, illuzionista, zombi, agy, tudatalatti.
Mikor kezdtél el érdeklődni a média iránt?
2015. nov. 16. 22:54
Hasznos számodra ez a válasz?
Kapcsolódó kérdések: