Mitől "szalagos" a fánk?
Figyelt kérdés
Sok helyen hallom, hogy szalagos fánk így meg úgy, de mivel elég kezdő vagyok, nem tudom, mit akar ez jelenteni. Mitől "szalagos" a fánk?2010. jan. 27. 20:42
1/10 anonim válasza:
pár napja a discovery-n volt hogy készül a fánk és az oldalán -mintha a két felét összeraknánk- ott van egy kimaradás az átlátszó cukormázból
2/10 anonim válasza:
Én nem direkt tudományosan csinálom szalagosra, egyszerűen ahogy sütöm, nem ér bele az olajba az egész, aztán ha megfordítom, úgy se, és a közepén lesz a világosabb csík a szalag.
3/10 anonim válasza:
Attól szalagos a szalgos fánk, hogy amikor sütöd az olajban megdagad, és a két barna oldala között középen van egy fehér csik. Ami attól van, hogy ott nem érte az olaj. Olyan mintha egy szalaggal lenne átkötve :)
4/10 anonim válasza:
Azért szalagos mert ha jól meg van kelve mikor egyik felét beteszed sütni megemelkedik mint egy hajó majd amikor átfordítod szintén, ezért a kerületén nem pirul meg körben és egy világos "szalag" lesz a kerületén.
5/10 anonim válasza:
Az első válasz nem igaz.A fánkra nem tesznek cukormázat,legfeljebb Amerikában.De az nem szalagos fánk.Az előttem író leírta,hogy mitől szalago.Annyit tennék hozzá,hogy jól ki kell dolgozni a tésztát,kiszaggatás után keleszteni még egy kicsit mielőtt a forró zsiradékba rakod.Az első oldalát fedő alatt kell sütni.megfordítás után fedő nélkül.Arra vigyázni kell,hogy a tészta kelesztés közben ne fázzon meg,meleg legyen a konyhában.
6/10 anonim válasza:
hát attol szalgos a fánk .merhogy:
ha beleteszel babot,és kicsit meglocsolod tejszinnel,meg hozzáadsz egy kis keményitöt,akkor összeáll,
és azt kell termeszteni,hogy a fánkfán kinöjjön!
7/10 anonim válasza:
Attól szalagos, hogy az olajba tétel után fedő alatt sütöm, megfordítás után pedig fenő nélkül.
8/10 anonim válasza: