Tortát szeretném megtölteni, de nem szeretném ha a krémbe kerülne vaj/ráma, tudnátok ötleteket adni?
Csokis krémre gondoltam, hogy azzal tölteném meg.
Ha elkészítem mondjuk a pudingot, akkor azt rá tudom kenni, nem fog szétfolyni?
Elég kezdő vagyok még.
Köszönöm a válaszokat!
Előző vagyok:
Ha utána még adsz hozzá keményre felvert tejszint is, akkor lágyabb csokikrémet kapsz.
A puding annál sűrűbb, minél kevesebb tejjel csinálod... Általában 1 csomag puding + 5 dl tej szokott lenni az arány, hogyha pudingot akarsz enni tányérból, ez eléggé folyós.
Ha krémbe írják, akkor 2 csomag kell 5 dl tejhez jellemzően, viszont ez az amit vajjal szoktak utána keverni. Szóval ez önmagában elég masszív, mire kihűl, kb késsel szeletelhető...
Persze kicsit több tejjel, már nem lesz olyan sűrű, viszont....
Viszont önmagában pudingot kenni nem túl szerencsés tortára. Az úgy nem olyan finom, meg a teteje megbőrösödik... Kivéve ha nem azonnal elfogyasztjátok az egészet....
Sokkal finomabbak a tejszínhabos krémek, már ha van rá pénzed! Legegyszerűbb, ha finom csokit gőz felett felolvasztasz. Közben hosszú időn át alaposan lehűtött tejszínhabot felversz. És amikor már majdnem megfelelő a hab állaga, akkor folyamatos keverés mellett belecsorgatod az olvasztott csokit. Vigyázz, ne keverd túl! (Rigó Jancsiban is ilyen van)
Ez egyszerű és finom. És drága...
Lehet esetleg tejberizzsel dúsított krémet is készíteni, de ennél is óvatosan az arányokkal, mert az is bőrösödhet...
A vajas krémet én sem szeretem, de szoktam csinálni néha a család kérésére, és olyankor mindig kevesebb vajat és több egyebet teszek bele... :)
Egyébként pedig kevésbé kellemetlen a vajas süti, ha nem pudinghoz kevered, hanem saját főzött krémhez...
7es vagyok most olvastam el rendesen a kerdést:D
Milyen krém lett vegül?
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu