Ha bemész egy üzletbe, megjegyzed az eladónak miért ilyen drága valami?
Pl "TE JÓ ÉG,MI KERÜL EZEN ENNYIBE???????" vagy "jaj hát ez mennyire drága,hülyének nézi maga a vásárlókat?" stb
Sokszor bunkón és lekezelően .
Én vagyok az üzletvezető. Ezeket még mindig nem tudom hogy kezeljem,ugyanis ha magamból indulok ki (nyilván és is szoktam vásárolni) eszembe sem jut ilyeneket szegezni egy üzletben az eladónak.Főleg,hogy a legtöbbször nem is ő szabja az árakat,hanem csak kiszolgál.
Jobb híján csak állok és nézek ki a fejemből ilyenkor.Ugye a vevőnek mindig igaza van.
Azoktól kérdezem,akik ezt csinálják,miért teszik ?miért nem forudlnak ki a boltból egyszerűen,ha drágállják,vagy miért nem rkaják vissza a polcra és keresnek egy olcsóbbat.
Mint vevő mondom, hogy nem, nincs igaza mindig a vevőnek. Ha ő megengedheti magának, hogy bunkó legyen egy alkalmazottal, üzletvezetővel, akkor milyen jogon várja el, hogy az alkalmazott vagy üzletvezető tisztelje őt? Menjenek a fenébe az ilyen buta, elmaradott, agresszív emberek.
És nem, nem szoktam a fejéhez vágni, mivel nem ő határozza meg egyrészt, másrészt a pénztárnál állva már tudom, hogy kb mennyit fogok fizetni, harmadrészt amit megveszek, arra nyilván szükségem van, árától függetlenül.
A helyedben udvariasan, de határozottan megmondanám a "kedves" vevőnek, hogy nem te szabod meg az árakat, beszerzési áron alul meg nyilván nem fogjátok adni. De csak akkor, ha kifejezetten téged szólítanak meg, pl. "jaj hát ez mennyire drága,hülyének nézi maga a vásárlókat?" A sima megjegyzésekre meg nem reagálnék.
Hasonlóan gondolkodok az előzőekkel.
Nem szoktam megjegyzést tenni az árakra. Részben, ha sokallom, veszek olcsóbbat, részben, nem tudhatom, hogy az üzletvezető vagy beosztott áll-e a pult mögött.
Aki megjegyzést tesz, direkt neked szegezve, én is azt tanácsolom, amit az első. Mondd, hogy beszerzési ár alatt csak nem fogod árulni a termékeket.
Vagy ha jobb hangulatban vagy, és próbálod viccesen elütni a dolgot, akkor:- próbáltam már a szolgáltatókkal tárgyalni, hogy ingyen adják az áramot, gázt...,hogy olcsóbban árulhassam a termékeket, de nem mutattak hajlandóságot.
Én is, mint vevő: soha nem vitatkozom eladókkal, kivéve, ha kimondottan ronda árut adnak, vagy nem azt , amit kértem. akkor szólok, de , nem leordítva.
árakról előre tájékozódom, szórólapok pl, vagy megnézem, ami ki van írva az áru elé.
Ha valamit drágállok, oda sem megyek, vagy, ha látom az árat és nem felel meg, odébbálok.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!