Kezdőoldal » Ételek, italok » Sütés, főzés » Hogy kell tükörtojást készíteni?

Hogy kell tükörtojást készíteni?

Figyelt kérdés

Olajat teszek a serpenyőbe, abban megsütöm eddig okés, de mennyi olajat tegyek bele? Nagyon hülye kérdés: de ugye nem kell sütés közben megfordítani?

Előre is köszönöm a válaszokat, nagyon kezdő vagyok.

2013. ápr. 6. 15:35
 1/8 Andii1 ***** válasza:
100%
2013. ápr. 6. 15:41
 2/8 anonim ***** válasza:
83%
Nagyon kevés olaj kell alá, ha teflon serpenyőd van, abban meg tudod sütni , akár olaj nélkül is. Nem kell megfordítani.
2013. ápr. 6. 15:41
 3/8 anonim ***** válasza:
87%
Nem muszáj megfordítani, én úgy szoktam, hogy kicsit megdöntöm a serpenyőt, hogy az olaj egy helyre folyjon, aztán kanállal meglocsolom a tetejét. Egészen addig locsolgatom, amíg be nem fehéredik a sárgája. Ha ez megvan, már kész is.
2013. ápr. 6. 15:57
 4/8 anonim ***** válasza:
100%
Attól függ, hogy szereted. Kevés olaj alá, és én spec. jól átsütve szeretem, tehát úgy szoktam, hogy megfordítom, és úgy is rendesen átsütöm. Aztán falatokra tépem, és úgy fűszerezem. (Csípős fűszerpaprika)
2013. ápr. 6. 16:16
 5/8 anonim ***** válasza:
100%
Én is megszoktam fordítani,azt szeretem,ha jól át van sülve.
2013. ápr. 6. 16:33
 6/8 anonim ***** válasza:
100%
Én lágyabban szeretem, kevés olajon serpenyőben sütöm. 1-2 percre fedőt teszek rá, és a fehérje vékonyan bevonja a sárgáját. de még látom mennyire lágy, és , ha nekem jó, akkor tányérra csúsztatom.
2013. ápr. 6. 16:35
 7/8 anonim ***** válasza:
Nem olajat, hanem pici zsírt teszek a serpenyőbe. Sokkal jobb ízű. Addig sütöm, amíg a sárgája is kezd keményedni.
2013. ápr. 6. 16:39
 8/8 anonim ***** válasza:
100%

Mindenki másképp csinálja, neked kell kipróbálnod, hogy melyik jön be leginkább.

Nekem fontos, hogy a fehérje ne maradjon nyers, viszont a sárgája még folyjon. Ezért azt csinálom, hogy lefedve sütöm, de a végén leveszem a fedőt, hogy nehogy a sárgája is megsüljön.

Kevés olajon csinálom, és kis tűzön, lassan sütöm, hogy nehogy leégjen, max kicsit odapiruljon az alja.

2013. ápr. 6. 20:35

Kapcsolódó kérdések:

Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!