Kezdőoldal » Ételek, italok » Sütés, főzés » Főzeléket hogyan és mivel...

Főzeléket hogyan és mivel lehetne helyettesíteni?

Figyelt kérdés
Utálom a főzelékeket, igazából a rántással van bajom, feleslegesnek érzem és undorítanak azok a kis csomók benne. Próbáltam habarással, de az sem jött be. Általában húst eszek minden formában, de megcsömörlöttem a rizstől és krumplitól, vágyom a zöldségekre, de még fiatal és kezdő vagyok a főzésben. Szerintetek ha párolnám, az jól menne pl. csirkemellhez, vagy halhoz? Ha párolom, mit csináljak, hogy ne legyen ízetlen? Egészséges így, jót tesz az emésztésnek?

2021. nov. 10. 18:41
1 2
 1/14 anonim ***** válasza:
92%
Főzeléket én a saját anyagával sűrítem, egyszerűen kiveszek egy keveset belőle, botmixerrel pürésítem és megy is vissza. De kiválóak a párolt zöldségek is, egy kevés zöld fűszert tegyél rá (pl. provanszi vagy dalmát fűszerkeverék) és csak addig párold, amíg nagyon muszáj. Ha túlpárolod íztelen vacak lesz.
2021. nov. 10. 18:56
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/14 A kérdező kommentje:
Köszi, ezt ki fogom próbálni, hogy a saját anyagával sűrítem, hátha így szerethető b lesz számomra.
2021. nov. 10. 19:05
 3/14 anonim ***** válasza:
77%

1. Ha rendesen rántod vagy habarod a fözeléket, akkor nincsenek csomók benne. A saját magával sürítés nekem nagyon nem izlik - de ez egyéni dolog.

2. A fözelék teljesen fölösleges étel, sokkal jobb helyette párolt, sült vagy pirított állapotban enni a zöldségeket. (Söt nyersen is lehet különbözö salátákba)

2021. nov. 10. 19:15
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/14 anonim ***** válasza:
100%

A rántásnak az ízét se szereted vagy csak a csomókkal van bajod? Mert ha az állaga nem tetszik csak, akkor azt javasolnám, hogy ne add fel, próbáld ki más módszerrel, nem kéne annak csomósnak lennie.

Köretnek én ajánlanám még a serpenyőben vagy sütőben sült zöldségeket. Szerintem így finomabb, mint simán párolva (de ez nyilván ízlés kérdése). Én sokszor csak sózni szoktam, de bárhogy fűszerezheted.