Büdös szalámi, száraz sajt a Sparból. Mit lehet tenni?
Vettem ma a Sparban borskérges szalámit és előredarabolt sajtot. A sajtot elvileg tegnap csomagolták, azonban a szélei el voltak színeződve, az állaga olyan volt, mintha műanyag lenne, csak legbelül a közepe volt sajt állagú, színű és ízű.
A szalámit felbontottam, a színe normál volt, először nem tűnt fel a bűze, mert mellette volt paradicsom, paprika, kávé. Az első harapás után éreztem, hogy fura íze van a szaláminak, de gondoltam csak a bors miatt, majd az ujjaimon megéreztem a bűzt: mintha tehéntrágyába nyúltam volna. Először nem tudtam honnan lett ilyen szaga, majd körbeszimatoltam mindent, és kiderült: a szalámi csomagolásából árad a bűz. Máskor is vettem már ilyen szalámit, akkor kellemes illata volt. Kidobtam az egészet a sajttal együtt, azonban így két óra elteltével érzem, hogy megfájdult a hasam. Ezzel a Sparral kapcsolatban egyébként elég rosszak a tapasztalataim: vásároltam már savanyú kakaót, savanyú joghurtot (1 mm-nyi szúrás volt a tetején, amit csak otthon vettem észre, feltehetően ezért romlott meg), a jégkrémeik olyan állagúak, mintha már egyszer kiolvasztották volna őket. Nemrég egy Magnum darabjaiban esett ki a csomagolásból kibontást követően.
Mit lehet tenni ilyen esetben? Bejelentsem őket vagy gyűjtsek bizonyítékot előtte (pl. fotókat)?
Sajnos utólag nem sok mindent lehet csinálni. Az üzletvezetőn is múlik, mit reagálna rá, ha 1 nap múlva vinnéd vissza.
És coop-ban jártam hasonlóan, nekem felvágott volt romlott, pedig frisset választottam, a szeletelő gép környékéről került oda a rossz, az meg takarásban volt, így kivédhetetlen volt.
A saját eszközeimmel harcolok ez ellen, mert máshogy érdemben semmit nem tudtam elérni.
Utána ha vettem valamit, ott helyben letéptem róla a ragasztást, kibontottam, megnéztem, megszagoltam, hogy az e, amit kértem.
Először még nekik állt feljebb, aztán levezettem nekik az okát, hogy azért van erre szükség, mert szarrágó mocskos "cigány" tróger tolvaj csürhe dolgozik itt.
Mehettem volna máshova is, de úgy ők győznek, hiszen a romlott árut eladják, nekik pedig 1 vevő nem számít.
Úgyhogy továbbra is oda jártam, és heteken, hónapokon keresztül minden egyes tétellel, minden egyes dolgozóval eljátszottam ezt.
A végén már remegtek az idegességtől, mikor megjelentem.
De hát én is ideges voltam, mikor otthon derült ki, hogy eladták a szarjukat.
Úgyhogy bosszút álltam! :D
Vissza kell vinni a rossz árut, vagy panaszkönyv. Szerintem üzlet vezetéstől függnek ezek. Én teljesen negvagyok elégedve a nálunk levő Spar-al, mindíg friss az áru.
Lehet a Fogyasztó védelmet is érdekelné az ami ott megy.
Az itteni sparban folyamatosan romlott dolgokat vettem, főleg húsokat.
Én már csak akkor megyek be oda ha nincs más, de akkor is édességet, üdítőt vagy konzervet veszek.
Semmi olyat ami romlandó.
Legutóbb a tescoban sikerült előrecsomagolt büdös húst vennem
A sparban a szemem előtt az eladó eladta a már elszíneződött előre leszeletelt szalámit, aztán jött a barátnője annak meg inkább frissen szeletelt, ezek után ki is sétáltam onnan.
Nem nagyon értem, hogy akik azt írták, vissza kellett volna vinni miért lettek lepontozva.
A vásárlói jogainkat csak úgy tudjuk érvényesíteni, ha visszavisszük a kifogásolt terméket a váráslást igazoló blokkal együtt.
Azt írod pár percre van a bolt tőletek. Na, akkor nem a kukába kellett volna dobni, hanem szépen átballagni vele,
szólni a pénztárnál, hogy kéred a vezetőt.Előadod a problémádat, ha nem látja be a vezető a hibát kérni a vásárlók könyvét és beírni.
De erre nagyon ritkán kerül sor, mert szinte minden esetben visszaadják a pénzt.
Az nem megoldás, hogy az eladó fejéhez vágni a cuccot..., ahogy írta valaki.
Mindent el lehet intézni határozottan, de kultúráltan.
Most ez valóban kidobott pénz és nem kis mérgelődés, így megértelek, de neked lépni legközelebb.
Kedves Utolsó! Én nem pontoztam le azt, aki azt írta, hogy vissza kellett volna vinnem, mivel igaza van. Visszavihettem volna, a reakció üzletvezetőfüggő lett volna. Azért nem vittem vissza, mert dolgom volt, idegességemben kidobtam gyorsan a kinti kukába kifele menet, ahol már nem akarok kotorászni. Majd legközelebb, ha még betérek oda egyáltalán.
Viszont azzal, hogy rendszeresen visszaszaladgálok a boltba, még ugyanúgy romlott árut tesznek a polcra. Pl. a romlott kakaóval nem tudtam volna visszamenni, mivel a munkahelyemen derült ki, hogy rossz, onnan meg nem úgy van, hogy bejelentem a főnökömnek, hogy bocs vissza kell szaladnom a Sparba, majd 1,5 óra múlva jövök.
A kérdést azért tettem fel, mert az érdekelne, hogy a rendszeresen rossz termékeket milyen módon lehet eltávolíttatni a polcokról, ugyanis az, hogy én visszajárok heti 1-2 alkalommal terméket cseréltetni még nem old meg semmit, ezért kellene felsőbb szintekre jelenteni talán?!?
Mégis engem nullázott le a néhány kultúrált vevő...
Egyik multit sem védtem, csak a te érkedben fogalmaztam meg a véleményemet.
Én is vittem már vissza a férjemre rásózott büdöst húst, még az sem érdekelt, hogy az üzemanyag majdnem a hús árába került.(Tesco)
máskor átvertek már, nem is kevésszer, de, ha észrevettem, még helyben éltem a jogaimmal és visszakértem a pénzemet.
És azt is írtam, hogy megértelek, szóval, hogy másoknak nem tetszik a korrekt válaszom, az legyen az ő gondjuk.
Én nem hőbörgök egy üzletben sem, ha megkárosítanak, de mégis mindig érvényt tudok szerezni az igazamnak, anélkül, hogy különböző jelzőkkel illetném a személyzetet.
Aki így viselkedik, magáról állít ki bizonyítványt...
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!