Előfordult már veled hogy átvágtak a pénztárnál boltban, és csak otthon vetted észre?
Megesik az ilyen,
De azért illik tudni különbséget tenni átvágás és átvágás között.
- Egy multicég aminek a rendszerében többtízezer cikkszám van, napotnta többszáz termék ára is változhat, homokszem kerül a gépezetbe, és nem sikerül(elfelejtődik) az árat lemódosítani a rendszerben, vagy csak a cikéző kollega volt túlbuzgó és hamarabb kiszorta az új árcetliket, mert sietett a buszhoz, és az adatkarbantató kollega van lemaradva
- suttyó pizzafutár v pénztáros vélhetően szándékosan rosszul ad vissza
Nem feltétlenül szándékos merénylet volt ez ellened. Egyre kevesebben dolgoznak ezekben a boltokban, a legtöbben 12-16 órákat, ők is emberek, hibázhatnak. Lehet, hogy az akció MÁR nem élt, vagy MÉG nem, csak a cetli maradt kinn, a kasszába nem vitték be. Vagy simán elfelejtették.
Sőt, az is lehet, hogy te nézted be, másik fajtát vettél, vagy másik kiszerelést, nem tudhatod.
Nyilván nem vert földhöz az az 500 forint, mert akkor észrevetted volna már ott fizetésnél.
Így utólag már nem érdemes reklamálni, de hidd el, ha ott helyben szólsz, akkor általában megköszönik, kiteszik a jó cetlit vagy beütik a jó árat, visszakapod a pénzed (ált. a termék mellé, tehát ingyen volt), vagy vásárlási kupont adnak az ügyfélszolgálaton.
Az egyik válaszolónak pedig: ha a futár rosszul ad vissza, akkor sem tud nyomtalanul eltűnni, felhívjátok a helyet, ahonnan rendeltetek, és vissza fogják küldeni a pénzzel. Senki nem szereti, ha a futárjai szórakoznak a megrendelőkkel, mert rontja a hírüket.
Jártam már így, nem is egyszer. Ha időben észreveszem, visszamegyek, és szólok. Ilyenkor mindig elnézést kérnek, és visszaadják a különbözetet.
Nem hiszem, hogy ez direkt átverés lenne, hiszen a pénztárosnak ebből semmi haszna nincs, neki annyi pénzzel kell elszámolnia, amennyit beütött a gépbe. Többet sem tud direkt beütni, mivel minden vonalkódos. Tehát itt csupán figyelmetlenségről, mulasztásról lehet szó.
Azt sem tudom feltételezni, hogy a főnök direkt egy ilyen manőverrel akarja a forgalmat generálni, egy Tesco napi forgalma mellett ez csepp a tengerben.
Nem a pénztáros vágott át. Ő csak lehúzza az árut.
Ha többet ütne be, akkor sem lenne neki semmi előnye belőle, mert a pénztárgépbe is az szerepel.
A pénztáros csak úgy tud átvágni, ha nem jól ad vissza.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!