Kezdőoldal » Ételek, italok » Élelmiszerek » Előfordult már veled hogy...

Előfordult már veled hogy átvágtak a pénztárnál boltban, és csak otthon vetted észre?

Figyelt kérdés
Pont ma fordult velem megint ez elő,T.scoban.Ki volt írva a hűtőre,hogy akciósan 890 Ft a tenger gyümölcse,itthon vettem észre a blokkon hogy 1390 Ft lett érte számlázva.Elfelejtettem ott megnézni a blokkot,mert siettem dolgozni.Pofátlanság teteje...
2017. júl. 5. 19:09
1 2
 11/18 anonim ***** válasza:
100%

Megesik az ilyen,


De azért illik tudni különbséget tenni átvágás és átvágás között.


- Egy multicég aminek a rendszerében többtízezer cikkszám van, napotnta többszáz termék ára is változhat, homokszem kerül a gépezetbe, és nem sikerül(elfelejtődik) az árat lemódosítani a rendszerben, vagy csak a cikéző kollega volt túlbuzgó és hamarabb kiszorta az új árcetliket, mert sietett a buszhoz, és az adatkarbantató kollega van lemaradva


- suttyó pizzafutár v pénztáros vélhetően szándékosan rosszul ad vissza

2017. júl. 5. 20:34
Hasznos számodra ez a válasz?
 12/18 anonim ***** válasza:
100%
velem már olyan is előfordult hogy még nem tették egy termékhez oda az akciós árat és olcsóbban kaptam mint számítottam rá.
2017. júl. 5. 20:35
Hasznos számodra ez a válasz?
 13/18 anonim ***** válasza:
100%

Nem feltétlenül szándékos merénylet volt ez ellened. Egyre kevesebben dolgoznak ezekben a boltokban, a legtöbben 12-16 órákat, ők is emberek, hibázhatnak. Lehet, hogy az akció MÁR nem élt, vagy MÉG nem, csak a cetli maradt kinn, a kasszába nem vitték be. Vagy simán elfelejtették.

Sőt, az is lehet, hogy te nézted be, másik fajtát vettél, vagy másik kiszerelést, nem tudhatod.

Nyilván nem vert földhöz az az 500 forint, mert akkor észrevetted volna már ott fizetésnél.

Így utólag már nem érdemes reklamálni, de hidd el, ha ott helyben szólsz, akkor általában megköszönik, kiteszik a jó cetlit vagy beütik a jó árat, visszakapod a pénzed (ált. a termék mellé, tehát ingyen volt), vagy vásárlási kupont adnak az ügyfélszolgálaton.


Az egyik válaszolónak pedig: ha a futár rosszul ad vissza, akkor sem tud nyomtalanul eltűnni, felhívjátok a helyet, ahonnan rendeltetek, és vissza fogják küldeni a pénzzel. Senki nem szereti, ha a futárjai szórakoznak a megrendelőkkel, mert rontja a hírüket.

2017. júl. 5. 20:41
Hasznos számodra ez a válasz?
 14/18 anonim ***** válasza:
79%
Érdekes az emberek felfogása amúgy, ha egy terméket véletlenül nem ütnek be, vagy olcsóbban, akkor persze nem szólunk, mert MEKKORA MÁZLI, juj de jó, ingyen volt, de ha egy terméket drágábban vagy kétszer ütnek be véletlenül, akkor a mocskos szemét multi mocskos szemét pénztárosa mocskos módon átvert. Ugye.
2017. júl. 5. 20:43
Hasznos számodra ez a válasz?
 15/18 anonim ***** válasza:
7%
Egyre többször fordulnak elő ezek a ,,véletlenek" ha meg viszed a vevőszolgálathoz csak mosolyognak
2017. júl. 5. 22:25
Hasznos számodra ez a válasz?
 16/18 anonim ***** válasza:
100%

Jártam már így, nem is egyszer. Ha időben észreveszem, visszamegyek, és szólok. Ilyenkor mindig elnézést kérnek, és visszaadják a különbözetet.

Nem hiszem, hogy ez direkt átverés lenne, hiszen a pénztárosnak ebből semmi haszna nincs, neki annyi pénzzel kell elszámolnia, amennyit beütött a gépbe. Többet sem tud direkt beütni, mivel minden vonalkódos. Tehát itt csupán figyelmetlenségről, mulasztásról lehet szó.

Azt sem tudom feltételezni, hogy a főnök direkt egy ilyen manőverrel akarja a forgalmat generálni, egy Tesco napi forgalma mellett ez csepp a tengerben.

2017. júl. 5. 23:56
Hasznos számodra ez a válasz?
 17/18 anonim ***** válasza:
87%
Te is félrenézhetted a cédulát, lehet hogy a hűtőben két termék volt és az akciós elfogyott. Szintén lehet hogy rossz ár volt kint, nem az ami a gépben volt (ebben az esetben kötelesek a kiírt áron odaadni, de csak ha helyben reklamálsz). Van egy szép nagy kijelző a kasszáknál, ahogy olvassa le a termékeket látod mit mennyiért vett be a gép, és ha nem értesz egyet szólsz vagy simán átnézed a nyugtát vásárlás után és odamész a vevőszolgálati pulthoz hogy adják vissza a különbözetet. A néni odakocog, megnézi igazad volt-e és visszadja a pénzd, bocsánatot kér és leveszi a hibás árat. Többezer terméket árulnak, az ilyen hiba előfordul (Pl az akció lejárt de nem vették le)
2017. júl. 6. 00:56
Hasznos számodra ez a válasz?
 18/18 anonim ***** válasza:
100%

Nem a pénztáros vágott át. Ő csak lehúzza az árut.

Ha többet ütne be, akkor sem lenne neki semmi előnye belőle, mert a pénztárgépbe is az szerepel.

A pénztáros csak úgy tud átvágni, ha nem jól ad vissza.

2017. júl. 7. 07:04
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!