Kezdőoldal » Ételek, italok » Élelmiszerek » Ilyenkor miért nem adják...

Ilyenkor miért nem adják vissza a pénzt? Hova kellene fordulni?

Figyelt kérdés

Vettem tegnap a Penny-ben 5 doboz szecsuáni csirkés rizses dobozos kaját. Kész étel, csak be kell rakni a mikróba fogyasztás előtt. Ma megmelegítettem az egyiket. Melegítés után húztam le a fóliát róla és látom, hogy 98%-a rizs, minimális mennyiségű zöldség van rajta és megszámoltam 3, azaz három kiskörömnyi méretű hús darab. Ez nekik a csípős szecsuáni csirke rizzsel. Kibontottam egy másik dobozt is, hátha abban jobb az arány. Az is ugyanilyen. Visszavittem a Penny-be, megmutattam hogy ez van és kérem vissza a pénzem. Nem adták vissza, mert "van benne hús", tehát helyes nem hibás a termék, ez ilyen. A bontatlan dobozon megnéztem, hogy elvileg 29%-a hús a terméknek. Ott ezt mondtam is, de szerintük ez csak tájékoztató jellegű információ, nagy mértékben el lehet tőle térni, ezért "nem adhatják" vissza a pénzem. Így fogtam magam és eljöttem. Az egyik bontott doboz véletlen beleborult a benti kukába a zsák mellé, a másik meg véletlen kilöttyent a két fotocellás ajtó között. A bontatlant hármat meg kidobtam kint a nagyobbik kukában.

Ilyen esetben hova kellene fordulni? Nem csak azért, hogy vissza kapjam a pénzem, hanem hogy senki ne vegyen olyan szart többet. Legalábbis abból a szériából.



2021. jún. 30. 11:16
1 2
 11/14 anonim válasza:
100%
Ezért nem az üzlet a hibás hanem a gyártó ha a terméken lévő tájékoztató megfelel a benne lévő cuccnak akkor nem tudsz mit tenni.
2021. jún. 30. 21:14
Hasznos számodra ez a válasz?
 12/14 anonim ***** válasza:
100%

A gyártónak kell első körben írni. A boltnak semmi köze ahhoz, hogy mi kerül egy konzerv szerű ételbe.

Ha pedig egy terméket nem ismersz, ne vegyél belőle mindjárt ötöt.

2021. júl. 1. 00:44
Hasznos számodra ez a válasz?
 13/14 anonim ***** válasza:
100%

" Az egyik bontott doboz véletlen beleborult a benti kukába a zsák mellé, a másik meg véletlen kilöttyent a két fotocellás ajtó között."


Ez a tipikus proli viselkedés, ugyan sem a vásárlók, sem a bolti dolgozók nem tehetnek arról, mi van egy készételben, de rajtuk kell ilyen primitív módon bosszút állni!

Remélem, volt az üzletben kamera és kitiltják a kérdezöt az ilyen viselkedés miatt!

2021. júl. 1. 08:09
Hasznos számodra ez a válasz?
 14/14 anonim ***** válasza:
100%
Ez nem a Penny hibája, a gyártóval kell felvenni a kapcsolatot, ha a termékük nem felel meg a feltüntetett paramétereknek, plusz ugye ebben a NÉBIH még a hivatalos szerv. Szóval írsz a gyártónak, hogy szar a kajájuk, mellé küldesz képi dokumentációt, plusz a blokkot, hogy hol mikor vetted. Aztán velük kell lemeccselni. Az árusító boltnak nem felelőssége utánajárni ezeknek a dolgoknak, max ha sok a panasz, akkor ők nem fogják árulni azt a terméket, de pénz nem jár vissza, mert nem ők hibáztak.
2021. júl. 1. 10:59
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!