Egy élelmiszergyártónak miért jó hogy egy népszerű termékének csökkenti a minőségét?
Pl. nutella, 20 éve minden háztartás spájzában megtalálható volt. Azóta sokszor romlott a minősége, mára már teljesen íztelen barna massza lett, persze jó drágán. már a boltokban sem nagyon lehet megtalálni mert senki sem forgalmazza, mert így senki sem veszi meg.
A pilóta keksz, vaniliás karika dettó, íztelen förmedvény lett- senki sem veszi meg - kikerül a forgalmazásból.
Most két nagyon népszerű terméken vettem észre hogy változott a recept és ihatatlanok lettek, az egyik a soproni ipa a másika coca cola. Ráadásul mindkettőnek az ára is emelkedett az elmúlt 1 év alatt.
Miért csinálják ezt?
Nem akarok egy étel sznobnak tűnni, de az én tapasztalatom az, hogy az emberek nem feltétlenül érzik ki a minőséget egy étdlen. Pl.amikor elmodják, hogy melyik étterem a kedvencük néha akkor is csak nézek, hogy dehát ott olyan s zar alapanyagokból dolgoznak, hogy az nem igaz. Ugyanígy nem veszik észre a boltinál is.
Illetve lehet, hogy megszokásból veszik meg és fel sem tűnik sokaknak, hogy rosszabb lett.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!