Kezdőoldal » Ételek, italok » Élelmiszerek » Bogár volt a konzervben. Hová...

Bogár volt a konzervben. Hová jelenthetem be?

Figyelt kérdés

Agrico Bajor Sonkámban egy kb. fél centis bogarat vagy legyet találtam. Nem szedtem ki, de lefényképeztem.


Hová tudok fordulni, hogy kivizsgálják az ügyet?



2021. febr. 7. 21:50
1 2 3 4
 1/31 anonim válasza:
83%
Fogyasztóvédelmi hatóság, NÉBIH, hasznos, ha megvan a blokk.
2021. febr. 7. 21:53
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/31 anonim ***** válasza:
72%
Írj a gyártónak/forgalmazónak az adatokkal!
2021. febr. 7. 21:55
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/31 anonim ***** válasza:
76%
Elég paraszt dolog egyből a fogyasztóvédelemhez és a nébih-hez fordulni, ahelyett, hogy a csomagoláson szereplő információs számot hívnád vagy emaile írnál. Minden ilyen reklamációnkra 3 nap van, hogy kivizsgáljuk, a legtöbb esetben kb. 90%-ban nincs igaza a vevőnek a reklamációt illetően, feleslegesen is jelentgetett volna a nébih-nek), a többinél meg legalább tudunk megelőző intézkedést hozni, hogy legközelebb ne forduljon elő, ha a nébih-nek jelented, úgy biztos nem fogunk, mert ő csak visszamegy ugyanabba a boltba, vesz egy mintát, bevizsgáltatja, a számlát kiszámlázza nekünk, nem talál hibát és mindenki meg a dolgára
2021. febr. 7. 21:57
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/31 anonim ***** válasza:
56%
Te szoktál éttermeket is felnyomni? 😂😂😂
2021. febr. 7. 21:57
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/31 anonim ***** válasza:
64%
3-nál a pont!
2021. febr. 7. 21:58
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/31 anonim ***** válasza:
62%
Bőven elég, hogy itt bejelentetted, a fényképet is tölts fel nekünk, több teendő ilyenkor nincs! Majd mi elítéljük a gyártót a fényképes bizonyíték alapján!
2021. febr. 7. 21:59
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/31 anonim válasza:
83%
Milyen helyzet az, amikor egy általam boltban vásárolt sonkánál a vevő a hibás? komolyan érdekel
2021. febr. 7. 22:06
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/31 A kérdező kommentje:

Nem nyomok én fel senkit, azért is kérdeztem itt, hogy mi a teendő.

Nem a termék árát akarom visszakapni, hanem azt elérni, hogy ilyen ne fordulhasson elő.


Információs vonal van a terméken, egy lengyel telefonszám, illetve egy szintén lengyel weboldal.

Magyarországi elérhetőség nem szerepel, ahogy e-mail sem.

A weblapon viszont találtam e-mailes elérhetőséget.


Bár az tényleg elég érdekes, hogy én tehetek róla, hogy bogár van a konzervben :)

2021. febr. 7. 22:12
 9/31 anonim ***** válasza:
76%
A vevő nem csak a végfogyasztót jelenti, számunkra az üzletlánc is vevő (pl. Lild, Metro etc. etc). Leggyakoribb ok, amiért ilyen panaszok előfordulnak, a rossz tárolási körülmény.
2021. febr. 7. 22:13
Hasznos számodra ez a válasz?
 10/31 A kérdező kommentje:

Ez egy eredetileg zárt csomagolás, amit a végfogyasztó bont fel (vagyis én)


A bogár a gyártás folyamán került bele a termékbe.

2021. febr. 7. 22:16
1 2 3 4

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!