Az ALDI-ban kinek kell szólni ha árut viszek vissza?
Figyelt kérdés
Most konkrétan nem élelmiszerről van szó, hanem egy LED lámpáról, ami 4 nap használat után nem kapcsol be. Kasszásnak szóljak vásárlás után, vagy keressek egy dolgozót a boltban?2019. márc. 28. 20:57
1/7 anonim válasza:
A legközelebbi kasszásnak szólsz még vásárlás előtt.
2/7 anonim válasza:
Mi kávéfőzőt vittünk vissza.
A pénztárban szóltunk (vásároltunk más dolgokat), a pénztáros odahívott egy vezetőt, odaadtunk a kvfőzőt és a blokkot, és mire a pénztáros lehúzta a vásárlásunkat, a vezető is elrendezte a pénzvisszafizetést.
3/7 anonim válasza:
Mivel az Aldiban nem nagyon szokott lenni információs vagy adminisztrációs pult mint a Tesco-ban például, ezért a legközelebbi (vagy legkevésbé elfoglalt) pénztárosnak szólsz, és majd ő szólni fog a menedzsernek.
De ha pont látsz egy árufeltöltőt vagy más ott dolgozót, akkor őt is megkérheted, hogy szóljon be az irodába.
4/7 anonim válasza:
Leginkább a pénztárosnak, de ha látod a főnököt akkor neki is lehet szólni.
5/7 anonim válasza:
Azért érdemes a kasszánál szólni, mert ugyis ott történik a visszavetel a pénzvisszaadás végett.
6/7 anonim válasza:
NYEH, a Tesco-ban erre külön pult van :)
1-0 ide.
7/7 A kérdező kommentje:
Rendben, köszönöm. Egyébként inkább cseréltetni szeretném, mert jó cucc, csak pont egy selejteset fogtam ki. Remélem lesz még belőle. :)
2019. márc. 29. 01:15
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!