Kezdőoldal » Ételek, italok » Élelmiszerboltok » A TESCO hazhoz szallitasi...

A TESCO hazhoz szallitasi szolgaltatasanal van vmi rejtett koltseg?

Figyelt kérdés
Ez a szolgaltatas ingyenes? Nem talaltam errol tajekoztatast az oldalukon...
2014. febr. 6. 21:33
1 2 3 4
 31/40 anonim ***** válasza:
sóherként...? miattad tart ott az egészségügy, ahol, ha nincs az embernek pénze, csak társadalombiztosítása, akkor fel is fordulhat.
2014. márc. 1. 19:15
Hasznos számodra ez a válasz?
 32/40 anonim válasza:
Nem élek sóherként, de nem érzem jogosnak, sajnálom. A munkáért a munkáltató fizessen, ne az ügyfél..
2014. márc. 1. 20:18
Hasznos számodra ez a válasz?
 33/40 anonim válasza:
88%

Sziasztok!

Olvasgatom, hogy kinek mi a véleménye, kell-e adni borravalót, vagy nem kell, stb.

Én az említett cégnél dolgozom mint kiszállító, így leírom a másik oldalról hogy néz ki a dolog.

Ha rendeltek, mindegy, hogy 5 kg-ot vagy 220-at, a rendszer 15, vagyis TIZENÖT percet ad egy-egy cím leadására. Vagyis, ha mindenki berendel magának 80kg ásványvizet a 4. emeletre, és ugye a 4emeleteseknél nincsen lift a legtöbbször, akkor 15 perc alatt kell leadni a rendelt árút.(Egy kör álltalában 8-10 címből, áll, egy főállású szállító, 2 körre megy egy nap, kilehet számolni, hogy mennyire vagyunk fittek :) ) Ez a 15 perc nem a cipekedésre van, hanem a parkolásra, papírmunkára, parkolási díj fizetésre, cím, épület, lépcsőház megkeresésére, és az árú átadására. Ez a rendszer, és nem fog megváltozni.

Vagyis, ha a 4. emeletre rendelsz 80 kiló vizet, akkor nem kihasználod a szolgáltatás nyújtotta lehetőséget, hogy 300Ft-ért felviszik neked, hanem jól kib@ol a kiszállítóval, aki mivel, a rendszer nem változik, súly korlát nincs meghatározva annyi cuccot cipel fel amennyit van képed megrendelni. Nem egy eset van amikor 220kg vizet rendel valaki, és rezzenéstelen arccal veszi át az árút, amit 2-3 kolléga, összefogva visz fel, hogy a kiszállító ne rokkanjon bele egyedül. Ilyenkor nem alapból 3an megyünk ki, hanem felhívjuk egymást, és szépen megkérjük, azokat akiknek éppen nem olyan szoros a menetrendjük, hogy segítsenek ki.

Ezek után azt mondani, hogy minek a borravaló, kap fizetést a munkájáért, pff.

Hangsúlyozom, nem baj, ha sokat rendel valaki, ha kertes házban, vagy lifttel ellátott házban lakik, mert akkor tényleg, csak fordulunk egyet kettőt, és már be is toltuk, az árút. De ha valahol nincsen lift akkor rendeljen inkább kétszer, mert tényleg a kiszállítókat sziv@tják meg.

2015. jan. 31. 22:02
Hasznos számodra ez a válasz?
 34/40 anonim ***** válasza:
0%

33:

És? Ha az árban nincs súlykorlát, akkor nincs súlykorlát. Menj el mást dolgozni, ha nem tetszik. Annyira utálom ezt a jaj cipekedni kell... futár vagy, cseszd meg, ez a munkád. Én se panaszkodok, mert dolgozni kell. Nehogy már az ember ne rendeljen annyit, mert neked leszakad a derekad a cipekedéstől.

Agybaj ez az egész. A cég kiad egy árat, hogy ennyi a szállítás, akkor annyi a szállítás. Te kapsz fizetést....

2015. febr. 2. 10:59
Hasznos számodra ez a válasz?
 35/40 anonim válasza:

Akkor olvasd el még egyszer amit írtam. Nem azzal van a baj, hogy "jaj cipekedni kell", persze ez a munkánk, és cipekedünk is rendesen. Az a probléma amikor ilyen hozzáállással rendelnek mint ahogy te is gondolkozol.

Nekem személy szerint az a kedvencem, aki berendel vagy 100kilót a lift nélküli házba, és amikor késünk egy fél órát, órát tőle, akkor meg még panaszkodik is, hogy miért késünk. Hát azért, mert az olyan szerencsétlenek mint te ilyen sok vizet rendelnek, és lehetetlen 15 perc alatt végezni egy címmel. Ilyenkor a jatt elvárható lenne. Erre írhatod persze azt, hogy, te is panaszkodnál, mert hát megrendelted az időkaput, és mi az, hogy késünk, oldjuk meg, ha elvállaltuk, és stb., de az a rossz hírem, hogy mint írtam, semmi nem fog változni a rendszerben, mert ez egy angliai modell alapján működik, és ott jó is. Ott az emberek kétnaponta rendelnek, felvágottat, meg tejet, meg ami éppen kell, és nem két hónapra vásárolnak előre. Ebből adódóan, késések is kevésbé vannak. Ott a vevő lejön, és a ház előtt veszi át az árút, és nem viszik fel neki. Ezért hívják ezt házhoz szállításnak. Nálunk máshogy kellene nevezni, mondjuk szintre szállítás.

2015. febr. 3. 11:47
Hasznos számodra ez a válasz?
 36/40 anonim ***** válasza:
Az a baj hogy a kettővel előtte írónak fogalma sincs erről az egészről.Eljöhetne velünk egy-két napra és akkor meglátná hogy miről szól ez az egész.Hogy a magyar emberek kapzsik,(tisztelet a kivételnek).mindent egyszerre.(nehogymá kétsze fizessem ki a szállítás díját,azt a 3-400 forintot)
2015. febr. 5. 20:12
Hasznos számodra ez a válasz?
 37/40 anonim válasza:

Csatlakozom a kolléga véleményéhez, én is az említett helyen dolgozom szállítóként. Tökéletesen leírta a rendszer (nem) működését, és hogy miért vannak késések. Igazából az én véleményem, hogy ezzel egymást is sz@patják az emberek, mert ha szoros a menetrend, és egy kör alatt kapsz 3-4 ilyen IV. emeletre 100-150 kilós címeket csak halmozódik a késés, aztán este meg majd az utolsó címekre ha eljön az este 10 óra majd nem fog idő jutni. Persze kisegítjük egymást ameddig lehet, de ez is véges módszer.


Egyébként meg a jattra visszatérve: senki sem kuncsorog érte, egyszerűen jól esik ha kapjuk, a következő rendelésnél a mi hozzáállásunk is jobb lesz, mert ugyebár amilyen az adjon isten olyan a fogadjisten is. A másik amit személy szerint soha nem fogok megérteni, hogy mi az atyaúristenért kell egyszerre 150 liter vizeket rendelni magánemberként..........

2015. júl. 30. 19:03
Hasznos számodra ez a válasz?
 38/40 anonim válasza:

Tökre megértem a szállítók álláspontját is, abban igazatok van, hogy rossz a rendszer. De nem tartom korrektnek azt, ha ti ezért a vevőket hibáztatjátok, ha rájuk akarjátok tolni a felelősséget. A vevő pont hogy a rossz rendszer fenntartását támogatja azzal, hogy borravalót ad, hiszen a borravalót bekalkulálja a munkaadó is, így nem lesz érdekelt abban, hogy jobb fizetést adjon nektek és hogy javítson a munkakörülményeiteken (ugyanez a helyzet a hálapénzzel is).


Nem vagyok egy érzéketlen gyerek, nem örülök neki, ha nektek szar, de másoknak is szar, csak másképp, a ti munkátok is nehéz, mint ahogy sok más embernek is az. Ilyen a rendszer, minden szereplő álláspontja érhető, a munkáltatót is meg lehet érteni, a vevőt is, a szállítót is. A piacgazdaság egy elég összetett dolog, minden mindennel összefügg, te magad is támogatod a rendszer fenntartását azzal, hogy náluk dolgozol és nem keresel magadnak másik munkát.


Szerintem nem érdemes bűnbakot keresni. Nem segíti a probléma megoldását az ha le akarjuk egyszerűsíteni a kérdést, ha racionalitás helyett az érzelmeinkre hagyatkozunk. Az én tapasztalatom az, hogy mások hibáztatása csak arra jó, hogy megnyugtassam vele a kis lelkemet, de sokkal jobban járok azzal, ha ehelyett inkább azon agyalok, hogy én magam mit tehetnék annak érdekében, hogy javítsak a saját helyzetemen.

2015. dec. 31. 21:08
Hasznos számodra ez a válasz?
 39/40 anonim ***** válasza:

Hát ez elég durva, ami itt megy.


Mintha elmennék a henteshez vásárolni, és anyázna, mert 30 kiló húst akarok feldaraboltatni vele. miért nem megyek 2x, hogy pihenhessen?


Nem akarok paraszt lenni, diák vagyok, egyedül élek. Nemrég operáltak, nem emelhettem 2 kilónál nehezebbet fél évig. Namost mivel nem kérhetek meg midnig valakit fél éven át, hogy vásároljon be, kénytelen voltam a futáros szolgáltatást igénybevenni, és nem csak ennél, hanem másnál is. étel, drogéria, kutyakaja, tintapatron, minden szar FÉL ÉVEN ÁT. Ha mindenkinek adtam volna borravalót, nem tudtam volna rezsit fizetni kb. Persze, hogy sokat rendelek egyszerre, még így is drága. Drágább, mintha fognám a kis nyanyatankomat, és elgurulnék a teszkóba. de nem lehetett. ez van.


Mindig kifizetem azt, amit ki kell. Ha egy ezres a GLS, akkor annyi, ha 300 a tesco, akkor annyi, ha épp népszerű az idősáv, akkor 1300, ezt elfogadom, és ez így korrekt (volt már, hogy ennyit is fizettem a tesconak, nagyon ritka, hogy 700 alatt megúszom). Ez a szoláltatás, ennyi az ára, én ezt vehetem igénybe, mint fogyasztó. Ti vagytok azok, akik jelentkeztetek erre a munkára, és ti írtátok alá a szerződést, hogy annyi a béretek, amennyi.


Az, hogy a munkáltató ezt nem tartja be, és nem korrektek a munkakörülmények, sehogy nem hozható összefüggésbe a borravalóval. Az emberek 70%-a olyan munkakörben dolgozik, ahol nem találkoznak ügyfelekkel (mint mi, szemetek, akik nem adunk borravalót), ÉS emellett borzasztó a munkahelye, ő mégse kaphat senkitől, meg senkit nem érdekel, hogy jaj szegény egész éjjel trágyát lapátol a raktárban.


Sajnálom, hogy rossz a munkátok. váltsatok munkahelyet. képezzétek magatokat. ha pedig ez van, hát ez van. nem az ügyfélre kell neheztelni, mert nem ad borravalót.


,,elvárható lenne". nem, az lenne elvárható, hogy borravaló nélkül is grimasz, meg anyázás nélkül elvégzed a munkádat, max a főnöködet szidod, hogy kivitelezhetetlen, rossz munkát adott.

2016. jan. 1. 15:54
Hasznos számodra ez a válasz?
 40/40 anonim ***** válasza:

Fúú tényleg annyira jellemző, hogy egymást anyázzák az emberek, meg csapkodnak, meg nyögnek, de az úgynevezett főnöknek egy rossz szót sem mernek szólni, még a legprolibb, leundorítóbb ember is úgy viselkedik a főnök előtt mint egy kultúrember. Régebben én is ilyen szr munkákat végeztem, és mindenhol ez volt. Mindig azt találták be az emberek akiket lehetett. Kb úgy néz ki egy recept, hogy ha találkozol egy 165 centis kopaszodó vékony férfival, akkor minden sérelmedet levered rajta, mer lehet. Erre tanítottak az iskolában.


Borzalmas volt rájönni, hogy az életben is ugyanez megy. Van a tanár, akit a háta mögött elküldünk a kva anyjába, ha közel jön vigyázzba állunk, egymáson meg leverjük a frusztrációnkat.

2019. júl. 24. 20:47
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2 3 4

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!