A Lidlben miért nem tudják normálisan megoldani az önkiszolgáló pénztár felügyeletét?
Ugyanazt tapasztalom, amit a kérdező írt. Ha szóváteszem, engem oktatnak ki.
Viszont a kedvenc kenyerem más üzletlánc nem forgalmazza, ezért kénytelen vagyok oda menni.
Évente egyre több feladatot kap egy bolti eladó a Lidlnél. Megvan hogy hány perc egy raklap lepakolása, mennyi terméket kell kasszázni percenként stb. Ezt kiszámolva egyre több feladatra egyre kevesebb ember jut. Még bejött nekik a MOHU-s hulladékkezelés. Biztonsági őrre sem futja teljes munkaidőben... Na nem azért, mert alacsony lenne a profit. Az hatalmas, csak viszik ki az országból.
Szóval szerinted az eladó széttolgozva magát meg barátságos lesz meg segítőkész, mikor az önkiszolgálóban több kasszát kell figyelnie, ha esetleg lazíthatna meg matricáznia kell a lejárós termékeket?
Az Auchanban, a Tescóban vagy a Coopban sokkal kisebb a munkateher az eladókon.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!