A Bp. III. Szentendrei úti Lidlben miért fordul elő rendszeresen, hogy ha szükség van a pénztáros közreműködésére, 5-10 percet kell rá várni?
Ha ez rendszeres jelezd a problémát a Lidl ügyfélszolgálatának.
Kapcsolatfelvételi űrlap: [link] , Facebook Messenger, telefonos ügyfélszolgálat: +36 80 020 534.
Nálunk a Lidlben mindig folyamatosan van segítő az önkiszolgáló kasszánál, egyetlen egyszer volt, hogy nem és jeleztem a kasszában lévő pénztárosnak, fél percen belül ott volt a segítő. Más probléma miatt már kerestem az ügyfélszolgálatot nagyon készségesek és gyorsan javítottak a problémán.
Azért, mert nincs külön pénztáros, neki kell minden egyebet is megcsinálni.
Sok esetben a raktárban kell elrendezni az árukat, amit - értelemszerüen - csak ott tud megcsinálni
Egyébként adott esetben lehet hasmenése, lehet terhes és folyamatosan hány, vagy valami egyéb oka, ha a mellékhelyiségbe megy.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!