Lidl nem rossz itt nálunk, van jópár a közelünkben, oké, kocsival kell menni de 4-5 lidl elérhető, amúgy is szélte hossza egy a városnak nincsenek távok magyarországon, városon belül meg pláne nem. Gyakorlatilag mindenhol ugyanaz. Kifosztott polcok, raklapok dobozok mindenütt de ez ezzel jár. Fogyasztás, fogyasztás, fogyasztás. Bár én nem vagyok mai csirke, pár holmival elvagyok. Szerintem manapság iszonyú mennyiségű felesleges szart árulnak. Csak pl. mosogatószer. Semmi de semmi szükség rá 88 félét gyártani, árulni. Untig elég 2 ! féle. Egy kézi, egy gépi és pont. Nem több. Ugyanígy vagyok péksütivel is. 2 féle kenyérből már tudnék választani. Na jó legyen még toast kenyér is akik a gépi kockát kedvelik.
Kevés a dolgozó rohadt sokat dolgoznak én sokszor azon csodálkozom hogy bírják. Nem azért cserélődnek mert szar a pénz. Hanem mert nem lehet bírni a tempót. Én kizárólag 4-6 órában alkalmaznék boltosokat ugyanezért a bérért. Nem reggeltől estig. Bőven elég 4 órát pattogni. Más egy hét alatt ugrál ennyit.
Amióta tejbotrány volt az Aldiban, nem bízom a termékekben. Tegnap meg bontott chipszet vettem, itthon derült ki hogy bontott. És nem először fordult elő ilyen az aldiban.
Spár szóba sem jöhet. Nem egyszer romlott volt a hús amit vettem. Lecsomagolt. Száradt pékáru, spar a legeslegrosszabb itt, bármelyik üzletükbe megyek.
Na és a kollektíva, egytől egyig dagadt szőrös lassú nők, tohonyán ülnek a pénztárakban. Iszonyat még a látvány is. Nagyon gáz. Nem az életkoruk, hanem az az igénytelenség. Oda csak 100 kg felettieket vesznek fel. Koszos büdös az összes üzletük, és nagyon drága is.
Én már több ketületi lidlben romlott húsárut fogtam ki összesen 9x...
Csak spár és aldi itt sosem jártam szrul évek óta
A húst én is a SPAR-ban veszem és a sajtot is (kisebb adagokra mérik ki), no meg bizonyos joghurttermékeket, mivel olyan a LIDL-ben sosem volt. Nem mindegy, hogy melyikben, nyilván ott, ahol nagyobb a forgalom, mert akkor forog az áru, nem fogok ki olyat, hogy ezer éves a hús.
A LIDL-t hanyagolom, megutáltam őket, szinte semmit nem veszek onnan, maximum ünnepeket előtt a szezonális árukat nézem meg.
Miért utáltam meg?
- Nem egyszer volt olyan, hogy nagyon sokan álltunk a pénztárnál, és nem nyitottak meg másikat.
- Többször árazott a pénztárgép többet, mint ami ki volt írva.
- A tejföl nem egyszer romlott volt. Nyilván megszakadt a hűtési lánc.
- Volt termék, amit nem vitt a pénztárgép és nem voltak képesek ezt a dolgot rugalmasan kezelni és "vegyesként" beütni a gépbe az árát. Ilyet máshol simán megtettek. Ott kellett hagynom az árut, amikor pontosan azért utaztam 25 kilométert busszal, hogy tudjak venni belőle.
- Az applikációjuktól hányok, és bosszant, hogy a 75 éves édesanyám azért nem tudott olcsóbban vásárolni bizonyos dolgokat náluk, mert a LIDL megkülönbözteti a vásárlóit ezzel. Azért beszélek múltidőben, mert idő közben átszoktattam egy másik áruházlánc boltjába. :)
17# miért különböztetné meg?
Mindenki élhet az applikáció adta kedvezményekkel.
Ez nincs semmihez sem kötve.
#18
A Lidl különbséget tesz emberek között: kinek van újabb mobiltelefonja és tudja azt rendesen használni, és kinek nincs ilyen vagy koránál fogva nem ért hozzá.
Hogy ezt nem sikerült felfognod, az azért durva.
#9
Ezt szerintem a legtöbb ott dolgozó hasznosnak/igaznak találná.
Irracionális vonzalmak és/vagy egyéni ízlés alapján mond véleményt a legtöbb ember. Bizonyára én is, mégis leírom:
Számomra a pozitívumok: Visszaviheted a nonfood stb. terméket 3 hónapig kipróbálás után is. Ez nem semmi. Talán nincs hazánkban másik ilyen bolthálózat.
Gyorsan nyitnak új kasszát, ha feltorlódik a tömeg és a kasszás gyorsan is dolgozik.
A zöldségek viszonylag jó és egyforma minőségűek. Pl. a helyi piacon van jobb is, de könnyen belefuthatsz a rosszabba is.
Jók az árak. Az egyik legolcsóbb bolt. A kínálat pedig nagy, így egy nagybevásárlásos boltnak megfelelő, nem kell kajtatni egyéb boltok után.
A negatívumok:
Egy profitorientált, modern rabszolgatartó multicég. Kizsákmányolja a dolgozókat és lerabolja az országot. A magyar beszállítókat is gyarmattartóként, hajcsárként kezeli. Persze nincs garancia, arra hogy egy magyar cég ugyanilyen szolgáltatással nem ugyanezt tenné. Nem is értem, hogy magyar cég miért nem képes ugyanerre.
A CBA nem rossz, de talán drágább és nincs fele ekkora választék sem. A CBA Príma ami véleményem szerint jobb, mint a Lidl, csak kicsit drágább.
A dolgozók kihajtásából adódóan zombik, mondják a kötelezőt: köszönnek stb., de rossz rájuk nézni. Láb alatt pakolnak, rohannak mint az állat.
Persze, ha olcsó boltba megyek, ne várjak el piros szőnyeget, személyi asszisztenst...
A Lidl Plus alkalmazás a világ egyik legrosszabb promóciós megoldása.
Próbál átállni digitálissá minden téren, mégis kinyomtat minden nyugtát ha nem is kéri a vevő. A termékek csomagolása extrém mennyiségű szemetet képez a boltban is és otthon is. A sok műanyag zacskó, fólia kiemelkedően káros - sokat tehetnének a környezetért, ezt mégsem teszik meg.
(Bevezethetné például újra a zsírpapírt, a helyben kimérést és a celofáncsomagolást, ami nem műanyag, hanem növényi alapú és hamar lebomlik. Vagy olyan vastagabb csomagolásokat, amiket hasznosítani lehetne otthon.)
Csak a profit. Ez nem Lidl sajátosság, viszont itt nagyon hatékony a "filozófia".
Szóval engem az ár annyira nem motivál, hogy a legeslegolcsóbb boltba tévedjek, hanem inkább egy egészséges egyensúly, hogy még aránylag olcsó, de jó minőségű termék, jó minőségű szolgáltatással. Ha gazdagabb lennék, méginkább elkerülném az olcsó helyeket. Sok jómódú ember mégis a Lidl-t választja, mert minden városban megtalálható, stabil hátterű, megbízhatóságú, nagy hálózat. Azt nyújtja ami megszokott, se többet, se kevesebbet.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!