Miért újítgat folyton a Penny?
Ne legyen lelakott a bolt.
Az átrendezést minden bolt szereti alkalmazni mert akkor biztos átsétálsz az egész bolton és azt is megveszed amit éppen nem akartál.
1.) felújítás : vásárlók megnyerése
2.) megszűnt termék : valszeg nem volt kereslet rá !
3.) átrakták : azért változtatják, hogy ne csak a megszokott dolgokért menj be, hanem állj neki keresgélni - és láss meg új dolgokat ! Vegyed észre hogy van más dolog is ! Mert ez a fajta emberi megszokás/magatartás a boltnak nem tesz jót !
Minden drágább mert infláció van.
Az átrendezésnek oka lehet a vásárló tovább benntartása vagy árukészlet változás miatti jobb helykihasználás
Nemcsak pennynél van állandóan átrendezés. Amíg megszokod, hogy pl. kenyér, tej hol van, addig néhány év és máris szokhatod meg az újfajta elrendezést.
Mi az oka?Így többet költhetsz.
Ahol én lakom, ott a penny juniusban bezárt (a kiírás alapján) és újra is nyitott valamelyik szombaton. Talán nagyobb lett,de a dolgok is máshol vannak.
És az egyik termék már garantáltan más lett. Eddig pirosas csomagolásban volt (csokis ostyacső), most már kékben. Asszem mindkettő ugyanaz, mert eddig volt mogyorókrémes, csokis és vaniliás.
Régebben, mintha a Mokate(instant kávé márka) is újított volna. A zöldet szoktam venni. Régebben nem volt a csomagolás oldalán szines minta és nem is volt ráírva, hogy "roasted coffe", most már jó ideje igen. És a zöldnek is más íze van, a réginek, meg az újnak is.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!