Miért kell ezt folyton megkérdezni a boltosnak?
Tegnap este beszaladtam egy kisboltba és nem volt pont olyan márkájú tej amit venni szerettem volna,ezért nem vettem semmit. Elköszöntem és kijöttem,erre a boltos kiszól utánam,hogy "mi kellett volna?" ,mondtam neki,hogy mi és ennyi ,aztán mondta,hogy hát az most nincs stb.
Azt nem értem,hogy miért kell ezért az embernek szólni mindig ,mert már volt így többször,hogy számon kértek,ha nem vettem valamit,hogy mi kellett volna. Tegnap meg szinte majdnem kijött utánam az utcára megkérdezni és visszafordultam,válaszoltam.
Nem tudom lehet,hogy nincs ebben probléma meg minden,meg lehet bennem van a hiba de engem egy picikét zavar,hogy "számon kérnek". Miért nem tudja azt megcsinálni,hogy nem szól,hanem tudja,hogy nyílván nem volt ami kellett és nem vásároltam. Csak köszönés és ennyi. Én így képzelném el. Én ha boltos lennék,ha valaki nem vesz semmit akkor szive joga. Gondolnám nem volt a konkrét termék vagy márka amit szeretett volna.
Nem tudom. Miért kell ilyenért szólni?
Vagy legközelebb ha ilyen adódik akkor is ,ha valamit nem kapok ,vegyek egy 50 forintos csokit,hogy ne legyek megszólva?
Nem mindig de volt már többszőr is példa ahol nem vettem semmit szóltak a fentebb leírtak szerint.
Engem picit zavar. Bennem a hiba vagy teljesen jogos/normális,ha szól vagy a főnöke mondta,ha valaki nem vesz semmit meg kell kérdezni mit szeretett volna?
Szerintetek?
Köszönöm a válaszokat előre is.
Mondjuk mert abból él!
Szerinted honnan máshonnan tudna visszajelzést kapni, hogy mit tartson, mi legyen a kínálatban?
Most őszintén, gondolj bele a helyzetébe.
Te milyen termékeket tartanál? Ha azon múlna a megélhetésed?
Gondolom agyalnál rajta egy keveset.
Aztán ha jönne egy potenciális vevő, aki ( a jól összeválogatott kínálatod ellenére) semmit nem venne, te nem kérdeznél rá, felmérés jelleggel, kíváncsiságból, hogy ugyan mi a rákkal kéne kiegészíteni még a kínálatot, hogy a vevő ne a konkurenciánál vásároljon?
Teljesen alap!
Igazából örülni kéne egy ilyen dinamikus hozzáállást sugalló kérdést.
Mert rosszabb esetben nem lesz belőle semmi, megmarad kérdés szinten.
De ha 1 héten 3-4 ember ugyanazt a terméket keresi, és pl az üzletvezető nem szarja telibe a boltját, akkor pont az ilyen kérdésekre kapott válaszok miatt tud fejlődni, formálódni a bolt, hogy a környékbeli potenciális vevők igényét elégítse ki, és jobb eséllyel legközelebb már lesz a keresett termékből.
Ez a kereskedelem alapja, miszerint a kereslet határozza meg a kínálatot.
Azt meg kérdés nélkül ilyen "kis" szinten nehéz eldönteni, hogy mi a kereslet.
Úgyhogy ez hosszútávon, és kollektívan a vevő igényét szolgálja, örülni kell neki, értékelni, és készségesen válaszolni!
Azért kérdezi meg, mert ő nem tudta, hogy mit szerettél volna. Nem tudta, hogy esetleg talán csak nem látod, nem találtad meg.
Miért baj, hogy segíteni akar? Miért kell ezen ennyire felháborodni és ilyen nagy ügyet csinálni belőle?
Ő csak kedves és udvarias volt. Na meg ez a munkája, hogy próbáljon segíteni.
Ez nem számonkérés. Nem tudom, te miért értelmezed annak. Szerintem csak beképzeled magadnak, mert zavarban voltál, hogy nem vettél semmit. Miközben ebben semmi rossz nincs, és a boltos sem utalt ilyesmire.
Barátnöm anyja boltban dolgozott, és a fönök nagyon sok mindent látott a kamerán. Le is voltak szidva ha nem szaladtak a vásárlók után, vagy nem kérdezték meg hogy mit keresnek.
Engem a ruhaboltban idegesít amúgy a miben segíthetek, de már akkor kérdezi mikor épp csak elkezdtem nézelödni. Söt volt olyan is mikor a cipös döbözt szinte kitépte az eladó a kezemböl,annyira körbeugrált hogy már kellemetlenül érintett, de aztán a kamerának hátat fordítva elondta hogy a fönöke figyeli... Azóta megértöbb vagyok, nekik a munkájuk múlhat rajta.
Azért mert boltba, kis közértbe mentél be, nem szupermarketbe, ahol ha nem találsz vmit, akkor vagy fél óráig keresed, vagy ha megkérded, akkor elmondja, hogy ott az áruház másik végén, ahol azok a xy dolgok vannak, ott kell lennie. Ha pedig nem veszel semmit, furcsán néz rád a pénztáros, a biztonsági őr.
Ha bemész egy butikba, vagy plázai üzletben, ott se tudsz nézelődni, mert rögtön odajönnek, hogy segíthetünk e, mit gondolt venni, szóljál ha segíthetünk, ha meg csak nézelődsz, akkor magukba elküldenek.
Nem számon kéri, hanem tudni szeretné, hogy mire van kereslet.
Te úgy képzeled el, ahogy akarod, attól még egyik kereskedő sem lesz gondolatolvasó.
SENKI NEM SZÓLT MEG TÉGED!
Igen, a hiba a te gépezetedben van.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!