Milyen a Lidl általános hozzáállása a dolgozók vásárlóval való kommunikációjához? Mi a protokoll?
Figyelt kérdés
A barátnőm az egyik üzletükbe jár és van egy srác, akivel össze szoktak mosolyogni. Nem tudja eldönteni, hogy csak udvarias-e és így köszön, vagy esetleg tetszik neki. Lenne akadálya, hogy beszéljenek pár mondatot, a munkahelyi közeg miatt, vagy ha a srác nem szólítja meg, akkor egyszerűen csak sehol semmi és ennyi?2022. ápr. 9. 14:55
1/7 anonim válasza:
Nem kötelező mosolyogni.
Ugyanakkor a józan észnek ellentmondana, ha munkaidőben flörtölne.
Ebből a kettőből rakd össze a következtetést.
2/7 anonim válasza:
Amikor legközelebb fizet, adja oda a kártyájával együtt a telefonszámát is egy széles mosoly kíséretében.
3/7 A kérdező kommentje:
Nem kasszázik a srác, valami más pozíciója van.
2022. ápr. 9. 15:18
4/7 anonim válasza:
Ezt bárhogy meg lehet játszani, pl megkérdezi a srácot, hogy hol van a kígyóuborka, majd: "köszi, egyébként Viki vagyok" és odaadja a számát, majd jobbra el.
5/7 A kérdező kommentje:
Egyáltalán nem kezdeményező tipus. Azért is gondoltam rákérdezni, hogy mi a protokoll, mennyire lehet lazábban beszélgetni egy-egy vásárlóval, mert bizonytalan benne, hogy vajon egyáltalán jelent-e valamit, a mosoly. És hogy ha igen, akkor van-e olyan forgatókönyv, amikor megszólíthatná őt a fiú, vagy ilyen keretek között kizárt.De ahogy az első válaszoló írta, valóban valószínűleg nem nagyon. A Lidlben még egy "segíthetek valamiben?" tipusú kérdésre sem emlékszem, amit mondjuk felém intéztek volna, más, kisebb élelmiszerboltban igen.
2022. ápr. 9. 15:35
6/7 anonim válasza:
Az nem kezdeményezés, csak egy sima vásárlói kérdés. Ha a srácot is érdekli a dolog, akkor veszi a lapot és felhívja.
7/7 anonim válasza:
A vezetőség nem nézi jó szemmel ha ismerősökkel dumálunk munka helyett, pláne ha esetleg flörtölünk. Másrészt idő sincs rá, mivel haldni kell a pakolással. Nincs felénk semmilyen elvárás(pl.mosoly), mindössze annyi, hogy ha odajön kérdezni a vásárló (mi nem mehetünk oda mindenkihez h segíthetek-e, mert akkor semmivel se haladnánk), legyünk vele udvariasak és segítőkészek.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!