Kezdőoldal » Ételek, italok » Élelmiszerboltok » A Tesco önkiszolgáló kasszában...

A Tesco önkiszolgáló kasszában, hogy lehet megoldani, hogy egyből szatyorba pakolhassam az árut? És mik a legnagyobb buktatók?

Figyelt kérdés

Mániákus depresszióm van attól, hogy valamiért bejelez a kassza és segítséget kell kérnem ezért a legkisebb rágót is egyesével rápakolom a mérlegterületre majd miután fizettem ezeket egyesével el is pakolom a szatyorba. Már 2 éve használok ilyen gépet olykor-olykor, de mai napig nem értem pontosan a lényegét és buktatóit.


Nyilván ez plusz munka/tevékenység (hogy fizetés után pakolgatok más idejét pocsékolva), de nem tudom, hogy - akár hozott vagy ott vett - szatyorral hogy tudom azt megoldani, hogy már egyből abba pakoljam a lomokat anélkül, hogy hibát jelezne?


Légyszi részletesen írjátok le lépésről lépésre és ha már itt tartunk azt is mondjátok meg milyen esetekben van az, hogy ISMERETLEN ÁRUCIKK A CSOMAGOLÓTERÜLETEN kib*szott hibát miért/mikor szokta benyögni a gép? Mit tudok ilyenkor csinálni? (ha nem segítséget kérek)



2021. okt. 29. 22:00
1 2 3
 11/24 anonim válasza:
100%
Az nem gomb, hanem kijelző és a mérleghibát jelzi!
2021. okt. 30. 01:12
Hasznos számodra ez a válasz?
 12/24 anonim válasza:
93%
Kérdező,ez csak ott elérhető ahol működik a Scan&Shop rendszer, ott ki sem kell pakolnod a kosárból/kocsiból, viszont ez csak egyes hipermarketekben működik még
2021. okt. 30. 01:15
Hasznos számodra ez a válasz?
 13/24 anonim ***** válasza:
90%

Egyszerű pedig. Veszel teszkós szatyrot, azt húzd le először, majd leteszed a pakolófelületre. Ez amúgy annyira könnyű, hogy szerintem nem érzékeli a gép, tehát sajátot is vihetsz, de csak vékony nejlont, mert egy vászonszatyornak már van érzékelhető súlya. Tehát leteszed, majd egyenként lehúzod a cuccokat és egyből a szatyorba pakolod.


De azzal vigyázni kell, hogy a pici termékeket lehetőleg ne egymásra pakold, mert időnként nem érzi és akkor bemondja, hogy súlyellenőrzés...Illetve mikor a rakodófelületre rakod, vár egy keveset és nézd, hogy beolvasta-e.


Ha 18+ terméket veszel (pl. pia, koton) akkor oda kell hívni az eladót, hogy jóváhagyja. Ezt nem tudod megúszni. Illetve ha drágább terméket veszel, amiről le kell szedni a csipogót.


Ha megvetted a cuccot, nyugodtan pakold el. Mindenki elpakolja, emiatt ne érezd rosszul magad. A többség amúgy is lassú mint egy lajhár, és kényelmes, pont nem érdekli őket, hogy 500 ember áll mögöttük. Te se foglalkozz vele.


"ISMERETLEN ÁRUCIKK A CSOMAGOLÓTERÜLETEN kib*szott hibát miért/mikor szokta benyögni a gép?"


Amikor pl. a végén pakolsz és rárakod a táskád a csomagolóterületre, akkor szokta benyögni, hiszen az egy plusz cucc ami nem tartozik a vásárolt termékekhez. Tehát ha odaraksz olyasmit, amit nem húztál le.

2021. okt. 30. 01:50
Hasznos számodra ez a válasz?
 14/24 anonim ***** válasza:
53%

Azért, mert a tescos önkiszolgáló kasszák szoftverét egy szellemileg visszamaradott orángután is használhatóbbra tudná készíteni, mint akiknek valóban fizettek ezért. Siralmasan sz.r, főleg a többi riváliséhoz képest.


Egyből szatyorba pakolást nem tudod megoldani, mert mindkét oldalon méri a súlyt.

2021. okt. 30. 02:07
Hasznos számodra ez a válasz?
 15/24 anonim ***** válasza:
62%
Hagyományos kasszához menj .
2021. okt. 30. 03:43
Hasznos számodra ez a válasz?
 16/24 anonim válasza:
100%

Én bevásárlókocsival szoktam lebonyolítani a vásárlást.

A több időt az áruk vonalkódos lehúzása veszi el,nem a pakolás.

Ahogy végeztem,fizetek,utána pillanatok alatt visszaszórom a cuccokat a kocsiba,és már ott se vagyok.És kint a parkolóba szoktam az autónál saját táskába pakolni.Ha 2 éve így vásárolsz,akkor valószínű nem fél órát töltesz egy kasszánál...úgyhogy nyugi,a többi,várakozó ember se azt fogja nézni hogy te mikor végzel.hanem hogy hol szabadul fel hamarosan kassza.Nem azon a pár pillanaton múlik hogy bepakolsz a táskádba.

Azért van amúgy,mert gyors,és rugalmas és nem kell külön emberrel kontaktot teremteni hogy elintézd a vásárlást.Sajnos ember alkotta gépről van szó,ami olykor meghibásodik,vagy jelez teljesen véletlenül is.De az önkiszolgáló részlegre beosztott tescós dolgozó épp azért van,hogy segítse a vásárlásokat ha probléma merül fel.És általában segítőkész és normális a hozzáállásuk.

2021. okt. 30. 05:03
Hasznos számodra ez a válasz?
 17/24 anonim ***** válasza:
40%

Nem fogsz annyival több időt megspórolni, hogy egyből szatyorba pakolsz, hacsak nem 2-3 db kis dolgot veszel. Én már megtanultam leszharni másokat ilyen tekintetben (pedig én is rengeteget szorongtam egy időben). Nem fogom más miatt összedobálni a cuccaimat a szatyorban, mert vki toporzékol, hanem szépen, logikusan elpakolom (Tescos Tetris). A hagyományos kasszák, na azok tényleg idegörlők mert két véglet van- a nyugdíjas, aki csiga módjára dolgozik, vagy a diák, aki vagy 3 csíkot felszívott volna... Sokszor ilyenkor tényleg nem lehet elpakolni, és már a seggedben van a következő vásárló.


Tescos gépek, terminálok: Na, hát nem tudom más Tescoban is (de nálunk igen) Windows XP alatt fut a rendszer. Elavult, sokszor kifagy, ilyenkor is random „érzékel” új terméket. A Scan&Go kézi leovasóján pedig egy idősebb Android verzió fut, és hát sokszor az is be mondja az unalmast és nem is nagyon szeret kommunikálni a terminállal. Maga a mérlegek sem a legjobbak, mert sokan barom módon pakolnak rá, nem csoda, hogy egy idő után nem érzékelnek normálisan.


Legtöbbször hibakódot akkor ír ki, amikor sárga címkés (leárazott) termékeket próbálsz beolvasni, vagy ahol van egy kis gyűrődés a vonalkódnál. De sokszor futottam bele olyanba is, hogy egy adott termék vonalkódja egy teljesen máshoz volt rendelve- dolgozói hiba sokszor akad.


Diákmunkásként dolgoztam Tescoban, egy másik munkatársamtól, aki a terminálokat kezelte, lelestem a kódját. Utána, ha mentem önkibe vásárolni, és bármi hibát/18+-os dolgot kellett intêzni, simán beírtam, és jóváhagytam magamnak. Neked is ajánlom, hogy ha egyszer nem a kártyával nyugtázzák a dolgokat, hanem manuálisan, akkor lesd el a kódot :D



Off: Angliában az önkiszolgálós gépek sokkal jobban működnek, tök gyorsan beveszi a termékeket. És ha jól emlékszem egy kisebb Tescoban mint ha lett volna olyan opció, hogy saját szatyrodba pakolj (de nem mernék rá megesküdni, hogy Tesco volt, lehet másik hiper- akkoriban nagyon sokban megfordultam)

2021. okt. 30. 08:22
Hasznos számodra ez a válasz?
 18/24 anonim ***** válasza:
83%

Ne sértődj meg, de biztos minden rendben van odabent? Ez egy nyomorult gép, természetes dolog, hogy olykor nem azt csinálja amit várna tőle az ember. Ezért van ott egy hozzáértő kasszás, akitől segítséget lehet és kell is kérni. Nincs ebben semmi rossz.


Az meg, hogy nehogy feltarts másokat... Mégis kit érdekel? Elhiheted, ők sem lennének rád tekintettel, ráadásul azért értelmetlen kapkodni, hogy a másik hamarabb odajusson. Mindenki várja ki szépen a sorát, ha pedig nem tetszik valami, ott a vásárlók könyve az ügyfélszolgálaton, bele lehet írni, hogy túl kevés kassza üzemel.

2021. okt. 30. 09:43
Hasznos számodra ez a válasz?
 19/24 anonim ***** válasza:
84%

"Kérdés: lehetséges-e egyáltalán ebben a formában a saját tatyómba pakolni?"

"Ha nem: milyen más módja van, hogy ne vásárlás után pakoljak a saját tatyómba, hanem már egyből a vonalkódolvasás során?"


Te nagyon erőszakos vagy.

Amúgy megkérdezni nem lehet a segítőktől?

2021. okt. 30. 09:44
Hasznos számodra ez a válasz?
 20/24 anonim ***** válasza:
73%

több időt az áruk vonalkódos lehúzása veszi el,nem a pakolás.


Ezért nem hajolgatok egyesével, 4-5 dolog simán elfér egyszerre a kezemben, gyorsabb így.

2021. okt. 30. 15:47
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2 3

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!