A felháborodást jogosnak tartanátok, vagy lexarnátok?
Volt egy pékség üzlet most hajnalban. Nyitás csak 1 óra múlva lett volna de nyitva volt az ajtó és noha azzal a szándékkal mentem oda, hogy előlegezzen meg egy szendvicset nekem persze kifizetve, de ami jött.. Nah az meglepett.
Épp csak köszöntem, szokásomhoz híven minimálisan meghaholtam és a köszönés végét sem várta meg, de már mondta "jaj menjen innen, hagyon engem, sietek, nem érek rá" és konkrét elhajtott a pecsába.
Mondom neki, "hát nem azért, de minden vendégével ilyen bunkó? Egy köszönést talán mindenki megérdemel" de egyszerüen ignorált.
Annyira felháborított, hogy válaszotok függvényében lehúzom a Googlen a pékséget ha egyetértetek velem.
Köszönöm válaszotok.
Ha az igazságot írod a Google értékelésben, ahogy itt is tetted, akkor csak magadból fogsz hülyét csinálni, csak ott már névvel.
Mellesleg a pénztárgép a NAV-hoz van bekötve, ha nyitás előtt, vagy zárás után árusít, akkor megbüntetik, ha blokk nélkül adja, akkor úgyszintén.
Honnan kellett volna tudnia, hogy nem egy NAV-os próbavásárló vagy?
A köszönés?
Nyilván tud köszönni, csak teljesen jogosan, ideges lett.
#15
Nem kamu, csak simán beteg, aki szerencsétlen eladókon élheti ki magát bűntetlenül.
https://www.gyakorikerdesek.hu/etelek-italok__elelmiszerbolt..
te se vagy semmi, de azon ne lepődj meg, ha egy eladó nem köszön vagy bunkó – ebben az országban.
Nagy részük alacsony végzettségű, nem túl eszes ember, nem véletlen, h eladóként dolgoznak
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!