Ha 2021. január elsejétől kötelező minden online pénztárgépet üzemeltető üzletben elektronikus fizetési megoldást biztosítani, akkor miért nem lehet elektronikus fizetési megoldással fizetni némelyik pékségben 2021 márciusában?
Figyelt kérdés
Ma voltam az egyik pékségben Fejér megyében. Nem volt nálam készpénz, ebből fakadóan bankkártyával akartam volna fizetni. Azonban az eladó tájékoztatott, hogy még nincs biztosítva a bankkártyás fizetés a pékségben, így kénytelen voltam elállni a vásárlástól.
Ha kötelező elektronikus fizetési megoldás biztosítani, akkor miért nem lehet bankkártyával fizetni?
2021. márc. 4. 20:31
1/5 anonim válasza:
Az elektronikus fizetés nem egyenlő a bankkártyás fizetéssel. Át is utalhattad volna az összeget, megkérdezted, hogy azt elfogadják-e? Ismerek olyan kisvállalkozót, aki kiírta egy papírra a számlaszámát, és máris lehetővé tette az elektronikus fizetést.
2/5 anonim válasza:
Mert neki nem éri meg halasztgatja hogy ezt meg tegye.
3/5 A kérdező kommentje:
#1: Olyan lehetőség se volt.
2021. márc. 5. 07:39
4/5 anonim válasza:
Azért, mert nem érdekli őket. :D
Meg így lehet panaszkodni, hogy miért az Aldiban/Tescoban vesznek pékárut az emberek.
5/5 anonim válasza:
Gondolom megigényelték és még nem érkezett meg, erről nem ők tehetnek. Sokan igényelték meg most egyszerre így eltellhet több hónap is mire megérkezik, tapasztalatból tudom. Ezért érdemes mindig kevés készpénzt magunknál tartani, én anélkül ki sem lépek az utcára.
További kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!