Tesco online bevásárlásnál mennyire jellemző, hogy helyettesítő terméket hoznak?
A rendelésnél kiemelem, hogy helyettesítö terméket nem kérek.
Ha mást hoznak, azt visszaküldöm
Kb minden harmadik vásárlásnál kapok helyettesítő terméket. Hogy érted, hogy mit csinálok? Elődöntöm, hogy szükségem van-e az adott termékre. Volt, hogy teljesen mást kaptam, vagy hasonlót, de pont azt az ízt nem szeretem (túró rudinál pl), vagy arányaiban jóval drágábbat, azt visszaküldtem. Ha olyan, amit a boltban is megvettem volna helyette, akkor megtartom. Olyan is volt, amit, ha már hozták, gondoltam, kipróbálom, és még jobb is volt, mint amit eredetileg rendeltem.
De mindenki más, kinek így jó, kinek úgy.
"Ezt mindig közlik előre korrektül."
Hogyan? A rendelésnél lehet megnézni, mielőtt kiszállítják, vagy e-mailben?
"Amikor végigviszik ők a bevásárlást, a akkor derül ki, hogy épp mi nincs a boltban."
Amikor összekészítik a megrendelést, igen. De a megrendelőhöz hogy jut el az info, hogy ez és ez nincs, ezért helyettesítő termék jöhet csak szóba, és hogy az mennyibe kerül - ez volt a kérdés. De ha jól értem, csak akkor tudja meg a megrendelő, amikor megérkezik a kiszállító az áruval, és akkor és ott kell eldöntenie, hogy mit vesz át a helyettesítők közül és mit nem.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!