Kezdőoldal » Ételek, italok » Egyéb kérdések » Más is járt úgy, hogy a...

Más is járt úgy, hogy a RePont app-on már nem jó a QR kód?

Figyelt kérdés
2-3 sikeres visszaváltás után, most hirtelen az a helyzet, hogy a QR kód beolvasása után, csak egy hibaüzenet fogad, hogy nem sikerült azonosítania.

nov. 21. 23:48
 1/10 anonim válasza:
100%

Próbáld újra. Ha kell 10x. Ha ezután sem megy, akkor keress másik automatát.

A minap velem is ez volt és a tizedik alkalomra bevette a kódot. Csak a szokásos: szar.

nov. 22. 00:32
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/10 anonim ***** válasza:
90%
Ez nem az automata és a kódod hibája, hanem a MOHU rendszerének a hibája. Az automaták egy rendszerben vannak, az applikáció egy másikban, a kettő között pedig van egy harmadik. Amikor leolvasod a kódot, az automata lekéri az adataid a saját rendszeréből. Az szól a köztes rendszernek, ami lekéri az applikáció rendszeréből. Az applikáció rendszere visszaküldi a középsőnek, az az automatáénak, ami utána válaszol az automatának. Mint azt már bizonyára tapasztaltátok, ha minden flottul megy ez nem tart egy másodpercig sem. De ha bárhol, akármelyik lépésnél porszem kerül a gépezetbe, az bedönti az egészet. De hát mit várunk egy nagyvállalattól, akik minden üzleti funkciónak külön rendszert építenek ki, amit külön szoftverfejlesztők csinálnak, egymás munkájáról fogalmuk sincs, aztán találd meg, hogy hol van az általad keresett adat és vedd át a másik rendszerből, ami vagy adja vagy nem.
nov. 22. 00:57
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/10 anonim ***** válasza:
100%
Igen, de utána vagy újrapróbáltam ugyanannál az automatánál, vagy pedig egy mellette levőnél próbáltam (nem emlékszek már), de végül sikerült.
nov. 22. 01:26
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/10 anonim ***** válasza:
100%
Néha nem megy elsőre, de eddig 2-3. beolvasásra mindig bevette. Akkor jó, ha név szerint üdvözöl.
nov. 22. 06:55
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/10 anonim ***** válasza:
100%
Nálunk a sparban hetek óta nem jó, írja is az automata, hogy csak kupont ad vagy adományozni lehet és nem maga az olvasó a rossz, hanem ugyanaz a hibaüzenet van, hogy nem sikerül az azonosítás. Biztos máshol is ilyen jól működik…
nov. 22. 08:21
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/10 anonim ***** válasza:
100%
Igen de jópár próbálkozás után elfogadja.
nov. 22. 11:00
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/10 A kérdező kommentje:

Köszi mindenkinek a válaszokat. Ma sikerült végül. (Akkor próbáltam 2 helyen is, de nem sikerült.)


Nem tudok nem beállni a károgó tömeg közé. Rettenet, ami ekörül megy. Hiába van a környékemen több automata, sűrűn romlanak el, és aztán jött ez a szoftveres hibája is...


Mekkora lehet az az összeg, ami az emberek által a frusztrációból adódóan otthagyott flakonok, dobozok ára? :)


Egyszerűen nem tudok nem gondolni rá, hogy nincs ebben szándékosság is...

nov. 23. 23:24
 8/10 anonim ***** válasza:
Biztos van szándékosság (láttam már csövest talán szándékosan eldugítani az automatát, hogy hagyd ott - én nem hagytam, vittem tovább a szomszéd boltba), de az emberek is lehetnének okosabbak. Nem zsákszám kéne visszaváltani, hanem apránként, akár minden nap ha már úgyis kimozdulsz és boltközelben vagy, így ha rossz a gép gond nélkül továbbállsz, nem kell otthagyni, max hazaviszed. Nem kell vásárolni, pláne ha utalással kéred az összeget. Illetve eldobálni, kidobni se szabad a palackokat. Ahol kiürül, a legközelebbi boltba bemenni és visszaváltani, akár csak egyet is. Ha meg nem megoldható, hazavinni és később elvinni. Sokkal jobban menne a rendszer, ha ehhez tartanák maguk az emberek. Talán ha megnégyszereznék a betétdíjat hamarabb eljutna az emberek tudatáig, hogy kidobják a pénzt az ablakon. Bár hosszútávon a mostanit is megérzik, én augusztus óta az app szerint 27 ezrer kaptam vissza, az azért már nem az az összeg, amit kidob az ember az ablakon. Csak a sok kicsit nem érzékeli az ember, amíg egyszef csak nem kezd el hiányozni.
nov. 23. 23:43
Hasznos számodra ez a válasz?
 9/10 anonim ***** válasza:
Nekem elfogadta a kódot, de a pénzt nem kaptam meg... Máskor egy percen belül átutalták, most meg reggel óta még mindig nem. Persze írtam nekik mindenhol, de úgyse fognak foglalkozni vele.
dec. 1. 23:53
Hasznos számodra ez a válasz?
 10/10 anonim ***** válasza:
9, Egyszer már volt ilyen korábban, túlterhelt a rendszer, azért nem érkeznek. Másnapra általában ilyenkor is megjön.
dec. 2. 06:28
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!