Romlott bort szerintetek érdemes visszavinni hipermarketbe?
Nos, a helyzet az, hogy vettem már ebből a borból ugyanabban az üzletben vagy 5-6 üveggel (elég drága borról van szó, 3500 Ft egy palack) és az eddigieknek nem volt semmi baja, de sajnos a tegnapi romlott volt.
Azért is kellemetlen, mert vendégek voltak nálam és akkor nyitottam ki.
Szerintetek érdemes visszavinni, foglalkoznak ilyesmivel egy nagy hipermarketben?
Mivel mint említettem vendégek voltak nálam, így a bor kb fele hiányzik, mivel kitöltögettem a vendégek poharába és már utána nem pepecseltem a visszatöltögetéssel, hanem kiöntöttem azokat és nyitottam egy új üveggel.
Tehát hangsúlyozom, ismerem a bort, egyébként tökéletes, tehát egyértelműen tárolásból adódó megromlásról van szó.
Azért kérdezem, hogy érdemes-e így vele foglalkozni, hogy a bor kb fele hiányzik, mert nem akarok magamból sem hülyét csinálni.
Elég esélytelen, mert egyrészt nem tudod bizonyítani, hoyg már akkor rolmott volt, amikor vetted. Ha meg idöközben romlott meg, akkor lehet tárolási hiba is, ezért nehéz lenne bizonyitani.
Másrészt ha a fele bor hiányzik, akkor nem igazán hihetö, hogy igaz az állításod.
3: Tegnap vettem, tegnap lett felbontva és ma viszem vissza.
Erre szerintem elég nehéz ráfogni, hogy nálam volt a tárolási hiba.
3: Nyilván ha magam vagyok, akkor az első korty után visszaöntöm és hiánytalanul viszem vissza a boltba.
De a vendégek előtt nem állok neki visszatöltögetni értelemszerűen.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!