Kezdőoldal » Ételek, italok » Bor, sör, röviditalok » Mi ez a nagy "borhadjárat"...

Mi ez a nagy "borhadjárat" manapság?

Figyelt kérdés
Szerintem b*romi unalmas már, hogy minden második csatornán a borokról van szó meg egyre több reklám szól erről mind tv-ben mind rádióban és újságokban is egyre több az ilyen hirdetés. Nekem nem meghozza hanem elveszi a kedvem a borivástól. Minek kell ennyire az égig emelni egy italt?

2012. júl. 27. 09:40
 1/8 intrepid ***** válasza:
A bortermelőknek a fülén folyik ki a sok bor amit megtermeltek, el akarják adni, hát reklámozzák. Az, hogy olcsóbban adják, nem jutott eszükbe. Az olcsó külföldi konkurenciát szidni könnyebb. Csak azt nem értem, külföldön hogyan tudják olcsóbban megtermelni?
2012. júl. 27. 09:52
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/8 anonim ***** válasza:
100%
Mert a magyarországi boroknak történelme van. És nyilván ha már más adottságunkat nem tudják, most ezt próbálják meg felhasználni pénzkeresésre.
2012. júl. 27. 09:53
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/8 Phoney ***** válasza:
78%

Ha valamit reklámoznak/hirdetnek, az azért van, mert el akarják adni. A TV-műsorok egy része pedig PR, vagyis szintén a gyártó pénzeli. Az tény, hogy a magyar minőségi borokat nehéz eladni, mert mindenki megszokta a cocijalizmusban, hogy egy üveg bor ára (mai forintértékkel számolva) ezer Ft alatt van, és ezt még senkise verte ki a fejekből. (Van ezer forint alatt jó palackozott bor persze, csak mint a fehér holló.)


A töményeknél pl. már évek óta elérték, hogy megvegyük a középkategóriát a kommersz helyett, pedig ott is 3-4-szeres a különbség. Egyébként attól eltekintve, hogy neked elveszik tőle a kedvedet, az utóbbi években szerintem javult a bor helyzete.

2012. júl. 27. 09:59
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/8 anonim ***** válasza:
44%
Mert a minőséginek mondott borok sem csak szőlőből vannak! Ezért nem kellenek a vásárlóknak!
2012. júl. 27. 10:16
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/8 A kérdező kommentje:
Tévedés ne essék szeretem a bort és jó, de csak egy ital. Viszont a reklámokban az égig magasztalják, hogy ez ilyen az meg olyan jó.
2012. júl. 27. 10:29
 6/8 A kérdező kommentje:
És szerintem is fontos, hogy a hazai jó minőségű borok fogyjanak, de itt a reklámokban és műsorokban inkább olyan mintha rá akarnák erőszakolni az emberre, hogy igen ezt igyál meg a "bor összehoz" és hasonló marketing dumák. Szerintem finomabb és kevesebb reklámmal jobban elérnék a céljukat.
2012. júl. 27. 10:32
 7/8 Phoney ***** válasza:
Na nem mintha pl. a pálinkának nem a saját maguk által kitalált „felsőbbrendűségére” alapoznának a marketingesek. De a Zwack is jellemzően úgy reklámozza a félkommersz pancsait, mintha legalábbis világklasszis márkák lennének (az "összehoz"-szövegről pont a Vilmos egyik reklámja jutott eszembe). Ilyen ez az italszakma. A borról legalább jellemzően kevesebbet kell hazudni.
2012. júl. 27. 14:04
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/8 anonim ***** válasza:
Reklám nélkül is megveszem a jó bort.
2012. júl. 31. 03:29
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!