Miért reklámozzák manapság annyira a borokat?
Részben, mert a rendes borokból kevés fogy, és mert Magyarországra ráférne valamilyen alkoholkultúra. A szocializmus óta olcsóság és/vagy marketing alapján vásárol szeszt az átlagmagyar, amúgy meg fogalma sincsen, mit iszik.
Az sem lényegtelen, hogy a rövidek sokkal könnyebben vezetnek alkoholizmushoz, ezért mindig jobb, ha helyette bort-sört iszik a nép. (Igaz sört iszunk, dehát abból is milyet, de borból is a borzalmas fogy a legjobban.)
Kereskedői szemmel mondom (többek között borokat is árulok: ismertté kell valahogy tenni egy-egy bortermelő termékeit, hogy a többi fölé nőjön.Mert vannak az igazi borszakértők,és az átlagemberek. Na most egy igazi borszakértő tényleg tudja nemhogy a borász,hanem még az évjárat után is a bor minőségét. Még egy átlagember ha véletlenül minőségi bort akar venni (pl ajándékba)abbólindul ki, amit hallott. Pl Magyarországon egy Gere vagy egy Bock bor ismert - hála a tv reklámnak - manapságmár egy Wunderlich bor is, de mondjuk egy Maul Pince már kevésbé. Pedig lehet, hogy jobb minőség.
Én így látom kereskedői szemmel.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!