A 10% os sört mi a jóistennek találták ki?
"Kevesebb folyadék,kevesebb húgy."
+ kevesebb kalória.
Itt fontos szétválasztani két kategóriát.
Az olcsó, majdhogynem vodkával felturbózott alkoholtartalmú kelet-európai "strong" söröket, na ezt tényleg azért találták ki, hogy butítson.
Illetve a dubbel, tripel, quadruple és egyéb tartalmasabb söröket. Ezek akár még erősebbek is, de a szárazanyag tartalmuk, testességük, erős ízük miatt ezek nem is itatják magukat úgy, mint egy 5%-os pilseni "ivósör". Sokkal inkább, hasonlít ezek fogyasztása egy testes száraz vörösboréhoz.
Drágábban adják, több a bevétel.
A 0,0-és ivólé Heinekelt pedigh azért, hogy reklámozhassák magukat ott ahol nem lehet alkoholt reklámozni. Ennyike.
#9 annyiban tévedsz, hogy a 0,0%-os dobozos ivólé a világ legzseniálisabb marketing húzása. 0,5 liter üdítőt adnak el 2 liter árán.
Persze ez igaz a dobozos kólára is. De ezekkel a "sörökkel" ellentétben annak van 2 literes gazdaságosabb kiszerelése is. Itt viszont mivel "sör", ezért természetesnek veszik az emberek, hogy nincs belőle gazdaságosabb kiszerelés.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!