Szemétség lenne tőlem?
Adott a logika,mint tantargy.Az egesz ertelmezesekbol,SaP,SeP,SiP,SoP meg szerintem a jovore nezve haszontalan dolgokbol all.Szeretnem megkerdezni a tanart,hogy akkor most ezt mikor is fogjuk hasznalni az eletbe,ha mar ennyit tanulunk rola...lehet hogy velem van a baj(bar szerintem nem, mivel tobb osztalytarsam is utalja),emiatt lehet hogy megis meggyozne es maskepp alnek hozza.
Csak felek attol,hogy esetleg rosszneven veszi,es esetleg bead egy gyenge jegyet,mivelhogy "szemtelen" vagyok.
Nem lenne szemétség. Mellesleg igazad van, de sajnos ilyen az oktatásunk, nem gyakorlati.
Ez ígyis marad, szóval sokra nem mész ezzel
Ez egy hasznos tantargy, ugyanis az eletben sokkal tobbet fogod hasznalni a logikadat mint a lexikalis tudasodat. Sot, a logikus gondolkodassal es az osszefuggesek, ok-okozatok keresesevel mas tantargyakat is konnyebben megtanulsz.
Matematikanal sokszor kerdezik, hogy mikor fogjak az eletben hasznalni a Pitagoras tetelt; valoszinu hogy soha, de a matematikanak ugyanugy a g
Nem tudom, hogy rossz néven venné-e, de ez elég gyerekes hozzáállás.
Miért van tesióra, ha egyikőtök sem lesz profi sportoló? Miért van irodalomóra, ha nem lesztek írók vagy költők?
Miért kell a 4 alapműveleten kívül mást tanulni matekból, mikor úgysem lesz szükség rombuszok térfogatának kiszámolására az életben?
Azért, hogy edzésben maradjon az agyad (vagy a sportnál a tested), szélesedjen a látóköröd, és ne valami droid legyél, akinek kizárólag arról van tudomása a viláágból, ami feltétlenül fontos a túléléséhez.
Sajnos van, amikor el kell fogadni és csinálni.
Ez minden tárgyra igaz.
Hidd el, az érettségitől a mai napi (29 éves nő vagyok) nem volt olyan élethelyzet, hogy kellett volna kézen állnom, alkalmazni a pitagorasz tételt, József Attila verset szavalni, elmagyarázni az ezüsttükör-próbát, stb.
De van egy alaptanterv, amit minden diáknak követni kell és, amiről nem a tanár tehet. Nekik is jobb lenne, ha tényleg motivált gyerekek vennének részt az órán és, aki lexarja (mert úgyse azon a területen fog dolgozni) az meg járna helyette másik órára, ami érdekli.
A másik meg, hogy sokszor vannak a tárgyak, amiket többen utálnak. Nálunk filozófiát konkrétan 1, max 2 gyerek szerethette, pedig jó volt a tanár; plusz nekik kellett a továbbtanuláshoz, minket meg hidegen hagyott.
Illetve majd a későbbiekben egy munkahelyen, ha odállsz a főnök elé, hogy ennek az újításának, meg annak a döntésének és amannak a kötelező trainingnek semmi értelme, semmi haszna nincs, nem jársz jól.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!