Elmenjek így osztálytalálkozóra?
10 éves gimis osztálytalálkozónk lesz októberben, ez lesz az első alkalom érettségi után, hogy találkoznánk.
Viszont a többiekkel szemben nekem nincs semmi, amit felmutassak az elmúlt 10 évből.
Végignéztem a többiek Facebook-profilját, jól fizető állásuk van, lakással, kocsival. Nagy részük házas, vagy már megkérték a kezét, több helyen van már gyerek is. A nyáron ki Egyiptomból, ki Los Angelesből, a csóróbbak "csak" Olaszországból posztolgatnak.
Én ezzel szemben tanár vagyok, 150 ezres keresettek, albérletben élek és folyamatosan nélkülöznöm kell, mert a fizetésem alacsony, a megélhetés drága. Idén nyáron egy napra sem sikerült lejutnom még a Balatonra sem, egész nyáron egy "kötelezően ajánlott" nyári táborban kellett vigyáznom gyerekekre olyan órabérért, ami annyira alacsony, hogy nem is lehetne legális. És a magánéletemről sem tudnék mit mondani, homoszexuális vagyok, amit megint csak szégyellek előttük, meg évek óta nem volt senkim, mert nem vagyok külsőre túl vonzó...
Szóval nem tudom, van-e értelme így odamenni, hogy 28 éves koromig semmire sem jutottam, a megélhetés is problémát okoz.
Ha egyáltalán nem érzed ott jól magad, akkor ne menj.
De én a helyedben megkeresném a pozitív dolgokat az életben, és azt mesélném. Ha pedig a negatívat kérdezik, arra is készülnék valamivel.
Nem kell mindent elmesélned, csak amit gondolsz.
Nem arról fogtok beszélgetni, hogy ki mennyit keres, kinek van saját lakása stb. Ha másról nem szeretnél, mesélj a munkádról, mit tanítasz, milyenek a gyerekek. De úgysem csak rólad fog szólni az esemény, ne aggódj ilyenen, nem kihallgatás lesz. :)
Szerintem az rosszabb képet festene rólad, ha el se mennél. :(
Elköveted azt a hibát, ami miatt a fél világ depresszióba kezd süllyedni. A felszínt látod, ami rettentő torz. Mindenki azt igyekszik kifele mutatni az életéből, amivel mások elismerését reméli kiváltani.