Megbuktatott a tanár a semmiért, most mit tegyek?
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz1.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz1.png)
Az is a problémamegoldáshoz tartozik, hogyha ilyen kétes probléma van (ugyanis ha nem volt megfelelő tájékoztatás, akkor ez egyszerűen nem etikus így, a szabályzatnak pontosnak kell lenni, ami elvárható lett volna a tanártól, ez az egyetem dolga), akkor a diák kiáll magáért, intelligensen és tisztelettudóan érvel, megkeresi a megfelelő csatornákat ehhez és mérlegel. Ha nem jön össze és megtette, amit tudott akkor meg így járt.
A számonkéréseknek szabályzata van, pont. A tanár tartsa magát ahhoz, hogy normálisan kidolgozzon egy rendszert, ami mindenkinek fair, nem a diáknak kell korrigálnia. Nevetséges, hogy pont ők nem tudják megoldani, hogy ne legyen limit vagy egyáltalán nem is tudtak róla, hogy van? Az sokkal gázabb.
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz1.png)
Úgy tesznek egyesek, mintha a való életben két perc alatt kéne döntenie egy informatikusnak bármiről is. Már bocs, de ez nem ennyire felelősségteljes munka és nem is éles helyzetben dolgoznak.
Egyetem pedig nem munkahely, a tanár kötelessége egy megfelelően működő, korrekt rendszert kialakítania, ami neki nem sikerült, pedig elvileg ő a szaki.
Munkahelyen pedig betanítanak, mérnök vagyok és volt olyan, hogy hirtelen nem tudtam válaszolni az interjúztatónak valami piti alap dologról pályakezdőként, de mégis felvettek és nyilván tudom, amit kell. Értek ahhoz, amivel foglalkozom, rutinom is van sürgős helyzetekben és szakmai körökben mindent tudok, amiről szó van. Egy diáktól nem azt kell elvárni, mint egy x éve szakmabeliként dolgozó személytől, azért mert van diplomája. A sűrűjébe amúgy se kerül azonnal egy frissdiplomás.
Azt is tudom, hogy vannak szabályok és egy csomó mindenért nem lehet reklamálni, de itt hiba történt a tanár részéről és megteheted, hogy reklamálsz, ilyen egyszerű.
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
#25 "Úgy tesznek egyesek, mintha a való életben két perc alatt kéne döntenie egy informatikusnak bármiről is. Már bocs, de ez nem ennyire felelősségteljes munka és nem is éles helyzetben dolgoznak."
Éles helyzet vagy sem, vannak dolgok, amik egy perc alatt sem okozhatnak gondot, és pl. kétszámjegyű számok összeadása, vagy egy PDF-tömörítés ezek közé tartozik.
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz1.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz1.png)
Akkor megmondóemberkedek én is egy jót. Azok akik szerint a hallgató a hibás, mert nem oldotta meg a "feladatot", azok az életben nem dolgoztak mérnöki/infós munkakörben.
Ha a specifikáció egy adag sz@r, akkor nem a mérnök a hülye. Ha csak az volt megadva, hogy ilyen formátumban kérem a munkát, de az esetleges további tömörítésről nincs szó, akkor hogy a fenébe lehetne már a kérdező a hibás? Teljesítette a követelményeket, a munkája PDF formátumban került fel. Ja, hogy nem volt leírva a specifikációban előre, hogy csak egy adott méret alatt lehet feltölteni? Az le volt írva, hogy nem lehet tömöríteni?
Okoskodtok mindenféle hülyeséggel, de itt a tanár a hibás. Ha ennyire fennakad ilyen kis pöttöm dolgon, akkor elvárható, hogy úgy adja ki a követelményeket, hogy abba ne lehessen belekötni.
Amúgy az online felületeken be lehet állítani, hogy csak egy adott kiterjesztést fogadjon el a feltöltésnél. Ha ezt nem tette meg, akkor miért is ne lehetne zip-ben feltölteni? A munka attól ugyanúgy pdf. A kitömörítés meg konkrétan 1 kattintás.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!