Ha munkahelyen valaki "úszik el a munkával", arra mi a megoldás?
Mondjuk valaki azt veszi észre hogy egyre több a munka, nap végére nem tud a végére érni, és másnap meg még több a munka, erre mi lehet a megoldás?
Szólni a főnöknek hogy ez így nem lesz jó, vagy pár kollégának hogy segítsenek? Vélemények?
Köszi ez végülis egy "használható" válasz volt.
kb. én is erre gondoltam.
Munka jellege is formálhatja a tehendő lépéseket.
Átmeneti is lehet a tórlódás, illetve lehetnek olyan feladatok is, amelyek nem dátumszerűek, - adott esetben nem szükséges hogy az adott napon elkészüljenek.
Ha van váltótárs, akkor lehet vele is kooperálni, illetve prioritásokat is lehet felállítani, amelyek mentén szépen lassan, de biztosan beérhetjük magunkat abban az időszakban, amikor nem annyira megy a szekér, nem áll fenn feladat-torlódás veszélye.
Amennyiben viszont nagyon korlátozottak a lehetőségek, - nincs váltótárs, főnök sem segít be, ill. dátumszerű az összes feladat, - akkor viszont nincs más, mint átbeszélni a főnökkel a lehetséges lépéseket, mert az is előfordulhat, hogy tud ajánlani, egy kiforottabb, gördülékenyebb módszert arra, amiről azt hisszük, hogy az úgy rendben van. Neki a hatékonyság az egyik legfontosabb tényező, ezért kizártnak tartom, hogy elzárkózna egy ilyen beszélgetéstől!
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!