Kezdőoldal » Emberek » Munkahely, kollégák » Az én hibám, hogy nem adtam...

Az én hibám, hogy nem adtam hitelt a kliensnek?

Figyelt kérdés

Étteremben dolgozom, és kb 2 éve van egy vendégünk, aki minden munkanapon kaját rendel a munkahelyére. A futárok szeretnek oda járni, mert minden alkalommal 500ft borravalót adott. Aztán kb 2 hete ez a fickó azzal hívott fel, hogy otthon felejtette a tárcáját, és megkérdezte, hogy tudnánk-e pénz nélkül szállítani neki, és majd jövőhéten kifizeti (pont péntek volt) a kifizeti. Mivel én személyesen nem ismerem, (eddig csak telefonban beszéltem vele) mondtam neki, hogy sajnos pénz nelkül nem. Nem is problémázott rajta, megértette. Aztán a futárok kérdezték, hogy aznap hogyhogy nem volt rendelés arra a címre, és ugyanígy elmagyaráztam, hogy, hívott, csak nem volt pénze. Erre lecsesztek, hogy nyugodtan küldhettem volna kaját neki, mert mindenki ismeri. Aztán főnök is lecseszett, mert a futárok elmondták neki, és azt mondta, hogy miattam elveszítettünk egy jó klienst, mert azóta a konkurens cégtől rendel kaját.


De miért én vagyok a hibás?? Egy számomra idegen embernek miért fizessem én az ebédjét?? Mert simán megtehette volna, hogy soha nem fizeti ki, és aztért ugyanígy lecsesztek volna, ráadásul ki is fizettették volna velem. A borravalót sem én kaptam tőle, hanem a futárok.



ma 02:18
 1/10 anonim ***** válasza:
90%
Így elmondva jól tetted. Szóval egy anonim oldalon egy anonim tag aki pont nem tud aludni fél3-kor megerősít, hogy igazad van. :)
ma 02:27
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/10 anonim ***** válasza:
14%
De mi ez a sztori nem neten rendel? ott nem kellene neki a fizikális kártya. Van még ilyen, hogy telefonon rendelnek emberek minden nap telefonálva? :o
ma 02:29
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/10 anonim ***** válasza:
92%
#2 ja pl. én itt az #1 válaszoló. Fogom felhivom a gyrosost, hogy "Szia Laci vagyok" " tudom, mehet a szokásos" áá most legyen hozzá inkább fanta" ok, viszi a Pityu. ( csütörtöki ebédem storyja).
ma 02:33
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/10 anonim ***** válasza:
0%
De én mindig szép kártyával fizetek, ami a telóm tokjában van ritkán hagyom el.
ma 02:34
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/10 anonim ***** válasza:
11%
Nagyvonalúnak kell lenni ilyenkor, a főnököd kifizette volna neked, ha nem fizet a pacák.
ma 03:32
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/10 anonim ***** válasza:
67%

Értelmes hozzáállás az, hogy OK megtörtént és akkor a jövőben tudod, hogy mi az elvárt ilyen esetben.


És az is lehet egy kérdés, hogy vissza lehetne e csábítani az ügyfelet. Ha mindenki annyira ismeri, akkor lehet lehetne valami gesztust tenni felé a főnöködnek.

ma 04:02
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/10 anonim ***** válasza:
33%

Nem volt okés szerintem, teljesen megértem, hogy azóta besértődött. Két év alatt egy vagyont otthagyott nálatok, borravalót is adott folyamatosan, hűséges vendég volt. Most egyszer otthon felejti a tárcáját, és kap egy ilyen hideg szöveget.

Én teljesen megértem a reakcióját. Ha egy vendég ilyen hűséges, ott többről van szó mint arról hogy ízlik neki a kaja. Neki egy biztos pont volt az életében az az étterem.

Mint mikor gyereked lesz. Onnantól kezdve az a részeddé válik. Vannak ilyen emberek mint mi akik ragaszkodunk valamihez. És ha kapunk egy ilyen hideg visszautasítást a körülmények ellenére, akkor jogosan mutatunk végleg ajtót. Legyen az akár egy ember, vagy egy étterem ahonnan évek óta rendelünk. Én a főnök helyében az elbocsátásodon is elgondolkoznék mert te nem a vendégért vagy ahogy látom. Mérlegelni kell a körülményeket is, ez is dolga egy éttermi dolgozónak. Nem egy olyan emberről volt itt szó aki másodszorra rendelt tőletek, hanem egy 2 éves törzsvendégről.

ma 05:32
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/10 anonim ***** válasza:

Én megmondtam volna, hogy nézze főnök, ez a maga pénze, nem az enyém. Én nem lehetek gáláns vele, mert nem az enyém.


De ilyenkor egyébként én hívni szoktam a menedzsmentet, aztán döntsék el ők mit akarnak.

ma 07:36
Hasznos számodra ez a válasz?
 9/10 anonim ***** válasza:

Ja és nem is értem miért te voltál itt döntés helyzetben.


Az ilyen helyzetekre tartják a magasabb pozítcióban lévőket. Elvileg nem egy, hanem KÉT majom volt ott, akit azért fizetnek, hogy az ilyen helyzeteket megoldják.


Az egyik aki a terepet meg a ház elejét viszi, a másik meg a főszakács.


Bármi olyan dolog van, amiben kétes helyzet áll fenn, ebből a kettőből az egyiknek a dolga hogy döntsön.


Pl:


A rendszerben nem létező kaját kér a vendég, és ezt be kell árazni, allergiák, kajával vamai nem okés -> főszakács


Bármi komolyabb hisztije van a vednégnek -> főpincér vagy étterem menedzser


Ezeket az emberek szó szerint ezért fizetik jobban, mint téged.

ma 07:52
Hasznos számodra ez a válasz?
 10/10 anonim ***** válasza:

Te nem ismered az illetőt személyesen, így ilyen szempontból ez volt a helyes döntés. Szerintem legalábbis. Ezzel a mondattal, hogy nincs nála tálca, könnyű visszaélni, és ki tudja, mennyire csinál belőle rendszert, mennyire él vissza a helyzettel, vagy, hogy valóban állja-e a szavát és fizet majd egy következő alkalommal.

Nem tudhattad, hogy máshoz pártol át, illetve, hogy a futárokkal ennyire jóban volt.

ma 10:18
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!